close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei.



| Organizator:
    Asociatia Telefonul Copilului
| Categorie:
    Proiecte si campanii de CSR
| Problema de fond
    In anul 2009, ATC a raspuns, la 116 111, unui numar de 5.297 de cazuri, inregistrand astfel o crestere de 74,8% fata de anul 2008. In 1.042 dintre cazuri apelantii au fost copii, inregistrandu-se in acest sens o crestere de 174,9% fata de anul 2008.
O crestere ingrijoratoare a fost inregistrata in randul solicitarilor de consiliere psihologica - 400 astfel de cazuri, iar 69,10% dintre acestea au fost din partea copiilor care se simţeau tristi, singuri, neintelesi, discriminati şi aveau nevoie de cineva care să îi asculte.
La baza proiectului a stat, pe de o parte, raportul ATC, dar si un studiu aprofundat comandat de Romtelecom in urma raportului ATC, realizat la nivel naTional, printre copii din clasele I-VIII.


| Scopul proiectului
    Scopul proiectului a fost acela de constientizare a parintilor cu privire la problemele cu care se confrunta copiii.
Obiectivele specifice ale proiectului au fost:
- informarea si educarea asupra consecintelor lipsei de comunicare asupra copiilor;
- cresterea nivelului de constientizare a importantei timpului petrecut de parinti cu copiii;
- acces gratuit la recomandari, sfaturi, consultanta parintilor pentru imbunatatirea relationarii cu copiii;
- cresterea nivelului de constientizare a implicării Romtelecom in sustinerea ATC, respectiv a cauzei sociale a copiilor.


Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei. Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei. Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei.

| Aria geografica
    Bucuresti si toate judetele

| Rezumat
    Romtelecom sustine cauza copilului de 10 ani, avand un parteneriat de traditie cu Asociatia Telefonul Copilului (ATC) care gestioneaza in Romania numarul unic european 116 111, apelabil pentru pentru orice problema despre copii. ATC a semnalat in 2009 cresterea numarului de apeluri realizate de copii doar pentru a comunica si a fi ascultati de cineva. Conform informatiilor furnizate de baza de date a ATC, nevoia de comunicare a copiilor a avut drept principale cauze lipsa de timp liber a parintilor, lipsa parintilor - parinti plecati in strainatate, relationarea defectuoasa intre copii si parinti, neintelegerile sau divortul acestora.
In completarea statisticilor semnalate de ATC, dar si pentru a evalua fenomenul, Romtelecom a comandat si un studiu care a reconfirmat problemele de comunicare si relationare dintre copii si parinti, respectiv faptul ca parintii petrec putin timp cu copiii si nu comunica suficient cu acestia.
Plecand de la aceasta realitate ingrijoratoare, a fost initiata campania „Copil, caut timp. De petrecut cu parintii mei.”, atragand atentia asupra lipsei de comunicare dintre parinti si copii.
Si acest proiect demonstreaza sprijinul permanent oferit de Romtelecom ATC, daruind nu numai sustenabilitate programului „telefonul copilului 116 111”, gestionat de ATC, ci si atentie si implicare in indeplinirea nevoilor concrete exprimate de beneficiarii serviciului “telefonul copilului 116 111”.


| Date beneficiari
    Publicul tinta a fost invitat sa participe activ la indeplinirea obiectivelor proiectului prin intermediul activitatilor de comunicare media dezvoltate in proiect. Beneficiarii indirecti au fost cei care au declansat demersul acestei campanii.

| Rezultatele proiectului
    Campania a fost receptata de grupul tinta, acest lucru reflectandu-se si in cresterea cu 30,6% a numarului apelurilor inregistrate la 116 111 din partea parintilor preocupati de problemele cu care se confrunta copiii acestora, in urma constientizarii acestora de catre proiect.
www.timpimpreuna.ro a generat pe parcursul campaniei peste 10.000 de vizite (vizitatori unici - peste 7.800, peste 50.000 de vizualizări de pagini, între 28 aprilie -15 iunie).
Intalnirea online cu psihoterapeutul campaniei pe hotnews.ro a generat peste 610.000 afisari (conform SATI) şi a avut 4.670 de vizualizari si zeci de comentarii. Video-interviul a inregistrat in plus peste 305.000 afisari (conform SATI) si a avut 2.500 de vizualizari.
Cei 250.00 de clienti Romtelecom au beneficiat de un canal suplimentar de informare, respectiv factura Romtelecom.
Angajatii parinti ai Romtelecom au beneficiat de consiliere din partea psihoterapeutul campaniei.
Spoturile TV au fost difuzate gratuit de peste 1500 de ori pe 15 televiziuni nationale si 3 locale, iar cel radio a fost difuzat de 5 statii nationale si 3 locale.


| Argument
    Vocea copiilor ascultata zi de zi la telefonul copilului, 116 111, a fost tradusa pe intelesul parintilor datorita realizarii acestei campanii.
Proiectul a fost unul original prin subiectul si problemele pe care le-a adresat, totodata emotional ca de fiecare data cand vorbim despre copii si nevoile lor. Latura total emotionala a proiectului este ceea ce probabil a si adus atat de multa sustinere din partea tuturor mediilor de comunicare.


| Bugetul proiectului (in RON)
    0

| Parteneri
    Asociatia Telefonul Copilului, Romtelecom, www.copilul.ro

| Website-ul proiectului
    www.timpimpreuna.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes