Campania de comunicare a Galei Societății Civile 2018, semnată de agenția de creație Gavrilă & Asociații, este inspirată de viața și activitatea Reginei Maria a României, una dintre figurile majore ale Marii Uniri, implicată intens în acțiuni de caritate, în arte, cultură și diplomație. 

Campania de comunicare pentru cea de-a XVI-a ediție a Galei Societății Civile, „Reginele Neștiute ale Societății Civile”, se desfășoară în perioada 16 mai – 30 iunie 2018 și stă sub semnul Centenarului Marii Uniri. 

Sub sloganul „Reginele Neștiute ale Societății Civile”, în campania de comunicare sunt celebrate o serie de personalități feminine de astăzi, care continuă să creadă în principiile Reginei Maria prin munca lor în cadrul ONG-urilor și fundațiilor caritabile. 

Nouă personalități feminine, reprezentante ale sectorului asociativ, sunt anul acesta imaginea campaniei Galei Societății Civile: Simona Voicescu – Asociația Necuvinte, Daniela Buzducea – Fundația World Vision România, Marina Dragu - Grupul de Inițiativă „Lacul Tei”, Cristina Grigore - Fundația Părinți din România, Ștefania Popp – Junior Achievement Romania, Silvia Asandi – Fundația Romanian Angel Appeal, Mirela Nemțanu – Fundația Hospice Casa Speranței, Cristina Buja – Fundația Principesa Margareta a României și Raluca Tănase – Asociația de Medicină pentru Sănătate Publică.

Campania de comunicare pentru Gala Societății Civile, ”Reginele Neștiute ale Societății Civile”, este semnată de agenția Gavrilă & Asociații și va rula în mai multe medii de comunicare: TV, radio,  outdoor, indoor, print și online în perioada 16 mai – 30 iunie 2018. Alături de echipa de creație a agenției Gavrilă & Asociații, la realizarea campaniei au contribuit fotograful Alex Gâlmeanu și o echipă de make-up artists și de hair stylists AVON România. Campania de comunicare va fi susținută de o campanie de relații publice implementată de agenția Dăescu Borțun Olteanu. 
 
„Toate aceste femei puternice, nobile prin hotărârea și spiritul lor civic și caritabil, sunt adevărate avataruri contemporane ale Reginei Maria. Fără a aștepta nimic de la nimeni, si-au pus ideile în practică atrăgând susținători și voluntari entuziasmați de energia lor incredibilă”- declară Alina Gavrilă-Borțun, Director de Creație - Gavrilă & Asociații.

189 de proiecte, programe și campanii de comunicare pe teme sociale s-au înscris în competiția Gala Societății Civile 2018. Mai exact, 155 de proiecte, 21 de programe și 13 campanii de comunicare din partea organizațiilor, grupurilor de inițiativă și, respectiv, agențiilor de comunicare și companiilor din România, se vor alătura celorlalte demersuri notabile din ultimii 15 ani care au scris istoria Galei Societății Civile și au adus schimbare în România. 

Pentru mai multe detalii despre campania Gala Societății Civile 2018, ”Reginele Neștiute ale Societății Civile”, vizitați: www.galasocietatiicivile.ro 
 
***
Despre Gala Societății Civile
Gala Societății Civile este cel mai amplu proiect care promovează și premiază activitatea sectorului asociativ din România. Inițiat în anul 2002, Gala Societății Civile are ca misiune recunoașterea tuturor inițiativelor luate pentru îmbunătățirea vieții într-o comunitate, promovarea și premierea spiritului civic și a responsabilității sociale în România.

Gala Societatii Civile este un proiect THE INSTITUTE.

Susținătorii Galei Societății Civile 2018:
Partener principal: KMG International
Partener pentru Sustenabilitate: Lidl România, Programul „Împreună cu LIDL pentru un viitor mai bun”
Sponsor fondator: Fundația Vodafone România
Parteneri: BCR, Bursa Binelui, Regina Maria – Rețeaua Privată de Sănătate

Parteneri Media Principali:
Rock FM, TVR, Adevărul, Dilema Veche, HotNews.ro, Posterscope, Promenada Mall

Parteneri Media:
Discovery Channel, Radio România Cultural, Radio România Actualități, Republica, Zile și Nopți, News.ro, Iqads.ro, România Pozitivă, ȘtiriONG.ro
 
Parteneri tradiționali: 
Gavrilă & Asociații, Netvibes România, Dăescu Borțun Olteanu, AVON România, 360 Revolution, Kaustik, Zelist Monitor, Studio Set.