REWE România, prin lanțul de magazine Penny Market, și Camera de Comerț Româno-Germană, împreună cu alți doi parteneri, au dat startul proiectului „Scoala Carte și Meserii Creștem Profesioniști” pentru 34 de elevi din cinci orașe din România. Programul le oferă oportunitatea elevilor de a alege, începând cu anul școlar 2017-2018, o educație specializată în domeniul comercial și de a obtine la finalul studiilor calificarea de comerciant-vânzător. 
 
Școala de Carte și Meserii a început deja în cinci licee din ţară: Colegiul Tehnic Mircea cel Bătrân – Bucureşti, Liceul Economic Barbu A. Ştirbey - Buftea, Colegiul Economic George Bariţiu – Sibiu, Colegiul Naţional Economic Andrei Bârseanu – Braşov şi Colegiul Tehnic Emanuil Ungureanu – Timişoara. 
 
Fiind vorba de un program educational care se desfasoara pe o perioadă de trei ani, compania se va implica activ în dezvoltarea cunoștințelor și abilităților practice ale studenților. REWE România va asigura transportul, o masă de prânz pe toată durata stagiului de practică și o bursă în valoare de 200 lei în fiecare lună, care vine în completarea bursei de 200 lei din partea statului român. Programul se desfasoara sub supravegherea Camerei de Comert si Industrie a Romano-Germana (AHK), in baza unui contract elev, parinte, companie si scoala.
 
La finalul fiecărui semestru, evaluarea se va face pe baza unor examene și probe practice care se vor desfășura în cele 16 magazine PENNY Market implicate în program. Încurajați să învețe și să aplice în practică, elevilor li se va oferi la finalul celor trei ani de studii posibilitatea de a deveni angajați cu drepturi depline în cadrul companiei. 
 
„Prin proiectul „Carte și Meserii” de anul acesta, ne punem toate speranțele că ajungem să cunoaștem și să selectăm cei mai buni viitori colegi. Ne dorim să ajungem de fapt să recrutăm tineri care au potențial și care îi inspiră pe cei din jurul lor să își dorească de fiecare dată să își urmeze visurile. Ne bucură, de asemenea, faptul că putem să dezvoltăm acest proiect educațional la standardele germane astfel încât elevii înscriși în acest program să ajungă să aibă o diplomă recunoscută internațional.” - Daniel Gross – Director General, REWE Romania
 
Formarea Duală este un program cu tradiție în Germania și a fost implementat de către Penny International în magazinele din Austria, Italia, Cehia si Ungaria. In Romania, Penny Market a initiat un program similar „Formare Duală în retail” inca din 2015 alaturi de Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană AHK şi Great People Inside (Profiles International).
 
Mai multe informatii despre formarea duala si proiectul „Scoala de Carte și Meserii Creștem Profesioniști” se gasesc pe:
 
***
Despre Penny Market 
PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. REWE România va deține 212 magazine PENNY Market la sfarsitul lunii octombrie, activand cu un număr de peste 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă și în 2017 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.
 
În ultimii ani, PENNY Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor.  Începând cu „de România”, comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.   
 
Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că PENNY Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, „cu de toate”, țin si Valentine’s Day, de și tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung. 
 
Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.