Plaza România va găzdui, în perioada 27.04-06.05.2018, la etajul 1, o expoziție care face parte din proiectul european “UE salvează vieți”, prin care se dorește educarea populației în cazul unor dezastre naturale. Proiectul se organizează în șase țări din Europa, iar București este al doilea oraș, după Vilnius, unde caravana a staționat în perioada 6-15 aprilie. Următoarele orașe sunt Berlin, Roma, Marsilia și Madrid. 

Campania de informare "UE salvează vieți", demarată de Comisia Europeană pe data de 6 aprilie 2018, are obiectivul de a explica, în mod interactiv, contribuția Uniunii Europene la coordonarea răspunsului de urgență în cazul unor dezastre naturale și al altor crize, în Europa și în restul lumii. Expoziția folosește tehnologii de realitate virtuală, cu ajutorul cărora publicul poate vizita taberele de refugiaţi din Bangladesh, poate intra în pielea unui pilot de avion care stinge incendii şi poate asista la exerciţiile cu ajutorul cărora experţii în protecţie civilă ai Uniunii Europene se pregătesc pentru a face faţă unor dezastre naturale, precum cutremurele.

Ceremonia de deschidere a avut loc vineri, 27 aprilie, la centrul comercial Plaza România din Bucureşti, situat pe B-dul Timişoara, nr. 26, etajul 1. La evenimentul de lansare a caravanei "UE salvează vieți" a participat și Andreea Marin, în calitate de ambasador al proiectului în România și alți reprezentanți ai Comisiei Europene în România.
 
Mai multe detalii despre eveniment găsiți AICI
 
***
DESPRE PLAZA ROMÂNIA
Plaza România, centru comercial lansat de Grupul Anchor în 2004, reprezintă o parte integrantă a comunității rezidențiale. În ultimii doi ani, Plaza România a trecut printr-un amplu proces de renovare și modernizare cu scopul de a revitaliza look-ul și funcționalitatea mall-ului, în linie cu tendințele actuale, cu nevoile comunității, menținând, în același timp, standarde ridicate în produsele și serviciile oferite clienților. În urma renovărilor, centrul comercial beneficiază de o nouă intrare de pe Bulevardul Timișoara, un interior mai luminos, elemente și tipare liniare, o zonă de food court extinsă, terase exterioare și noi spații verzi. Tot ca urmare a renovărilor, compania a realizat prima conversie a unei zone de retail într-un spațiu de birouri, lansând Plaza România Offices cu Mega Image ca principal chiriaș. Suprafața de închiriat este acum de de 38.000 de metri pătrați dedicați zonei comerciale și 10.600 de metri pătrați dedicați spațiilor de birouri.