REWE Romania, prin lanțul de magazine Penny Market, și Habitat for Humanity România au finalizat lucrările de renovare și consolidare a dispensarului din localitatea Nicolae Bălcescu, județul Bacău. Începând cu data de 10 noiembrie, aproximativ 3.200 de persoane din comunitatea locală vor avea parte de un centru medical renovat. 
 
Lucrările de consolidare a dispensarului din localitatea Nicolae Bălcescu, județul Bacău, s-au desfășurat în perioada iulie - septembrie 2017. Clădirea a fost construită în 1920, are o suprafață de 170 mp si găzduiește cabinete medicale de stomatologie și medicină generală. Dispensarul, care deservește două sate - Valea Seacă și Buchila, avea nevoie urgentă de renovare și reabilitare. Înainte de renovare, clădirea avea acoperiș din azbest, material periculos, cu posibil efect cancerigen, a cărui utilizare este interzisă în UE.
 
Peste 100 de angajați de la Penny Market și reprezentanți ai Habitat for Humanity au voluntariat pe șantier și au participat la activități de demolat, montat și la realizarea unor lucrări de finisaj interior.
Investiția REWE Romania în cadrul acestui proiect se ridică la 80,000 EUR si face parte din angajamentul pe care și l-a asumat față de comunitățile în care activează. Compania oferă resurse sustenabile ce pot îmbunătăți calitatea vieții și creează șanse reale pentru un viitor mai sigur, mai sănătos, mai liniștit. 
 
”Considerăm că fiecare dintre noi are dreptul și trebuie să beneficieze de servicii medicale de calitate, pe care să le acceseze cu ușurință. Împreună cu Habitat for Humanity am reușit să ne asigurăm că peste 3.000 de locuitori din comuna Nicolae Bălcescu au dispensar renovat și cu 3 cabinete medicale pregătite pentru a servi nevoile comunității. Le mulțumim partenerilor noștri, dar si colegilor care au acceptat să se implice în această activitate de voluntariat”, spune Daniel Gross, director general REWE România – Penny Market.
 

„Ne petrecem peste 80% din timp în interiorul clădirilor în care trăim, lucrăm, învățăm sau ne tratăm. Este evident cât de importantă este calitatea acestor construcții, care ne influențează sănătatea, productivitatea și starea de spirit. Ne bucurăm că am renovat clădirea dispensarului din localitatea Nicolae Bălcescu cu ajutorul partenerilor noștri - Grupul REWE, prin lanțul de magazine PENNY Market, și că am putut contribui la bunăstarea comunității locale de aici”
, spune Roberto Pătrășcoiu, director național Habitat for Humanity România.  
 
2017 este cel de-al doilea an în care REWE Romania, prin lanțul de magazine Penny Market, a sprijinit misiunea Habitat for Humanity România de a eradica locuirea precară și a construi comunități durabile. Anul trecut Penny Market a sponsorizat construcția unui triplex în complexul Habitat din Moinești, județul Bacău. La construcție au participat în perioada aprilie-iunie 2016, 250 de angajați ai companiei, familiile-beneficiar și voluntari internaționali Habitat for Humanity.
 
De 40 de ani, Habitat for Humanity a construit și a reabilitat la nivel global peste 1 milion de locuințe pentru 6 milioane de persoane. În România, organizația a reușit să schimbe și să îmbunătățească viața a peste 69.000 de persoane prin construcții noi, reabilitări și renovări, consultanță și asistență tehnică. Habitat for Humanity România derulează, de asemenea, programe de eficiență energetică și de prevenție și răspuns la dezastre pentru grupuri vulnerabile.
 
***
Despre PENNY Market
PENNY Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, REWE România deține 212 de magazine PENNY Market la nivel național si activează cu un număr de aproximativ 4,000 de angajați. Expansiunea locală continuă in fiecare an cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.
 
În ultimii ani PENNY Market a fost permanent dedicat asigurării unui sortiment, unei ambianțe și a unor servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor românilor.  Începând cu „de România”, comunicarea de brand a devenit mai explicită și plină de emoție.   
 
Noul concept de comunicare, „de România”, transmite mesajul că PENNY Market înțelege preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor. Ei organizează mese îmbelșugate, „cu de toate”, țin si Valentine’s Day, deși tot Dragobetele le e mai drag, râd mai cu poftă și se îmbrățișează mai îndelung. 
 
Acest nou concept va fi exprimat pentru clienții rețelei de magazine printr-o serie de tematici de comunicare: Masă de România, Sărbatoare de România, Oferte de România, Umor de România, Ospitalitate de România și Weekend de România.

Despre Habitat for Humanity România
Habitat for Humanity este o organizație non-profit prezentă în 70 de țări, cu misiunea de a eradica locuirea precară. De 21 de ani în România, Habitat for Humanity România construiește, reabilitează, oferă consultanță, suport tehnic și derulează programe de eficiență energetică și de prevenție și răspuns la dezastre pentru grupuri vulnerabile.
Cu sprijinul a peste 32.000 de voluntari, internaționali și din companiile românești, Habitat for Humanity România a ajutat peste 69.000 de oameni să aibă o casă decentă sau să își îmbunătățească condițiile de locuit.