Obiectivele campaniei sunt: 
informarea si constientizarea consumatorilor finali cu privire la gestionarea ecologica a deseurilor prin materialele puse la dispozitie clientilor - afise informative referitoare la modul de colectare - expuse la intrarea in fiecare magazin Hornbach, la fiecare casa, precum si la punctele de vanzare a bateriilor.
# diminuarea volumului deseurilor si a substantelor nocive continute de acestea pentru protejarea sanatatii umane si a mediului prin colectarea selectiva a B&A uzati de catre utilizatorii finali. Punctele de colectare de la birourile din zona “Casa Info” si serviciile de gestionare a deseurilor, colectare, transport si reciclare, vor fi asigurate de CCR REBAT in toate cele cinci magazine Hornbach din tara: Bucuresti Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov si Timisoara, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit.
 
“Pentru CCR Romania sunt prioritare responsabilitatea sociala si dezvoltarea durabila, mai ales cand ne adresam consumatorilor finali. De aceea este extrem de important sa ne concentram pe educarea prin informare si pe gestionarea responsabila a deseurilor de baterii si acumulatori portabili prin serviciile de colectare si tratare pe care CCR REBAT le ofera. Parteneriatul cu Hornbach Romania, prin campania “Fiecare baterie conteaza”, ne ofera ocazia sa ne adresam uneia dintre cele mai importante categorii, utilizatorii finali, atunci cand vorbim despre efectele daunatoare pe care le provoaca metalele grele asupra mediului (plumbul sau mercurul) si cand vine vorba de economisirea unor resurse valoroase, precum fierul si zincul” sustine dr. Gheorghe Loloiu, Managing Director - CCR Logistics Systems RO.
 
De asemenea, campania urmareste stimularea interesului publicului larg privind colectarea selectiva si implicarea activa a populatiei pentru implementarea unui management ecologic al deseurilor. Toti clientii, utilizatori finali, care vor colecta sase baterii sau acumulatori portabili uzati, de orice tip (cu exceptia bateriilor de tip pastila), in oricare din magazinele Hornbach din tara, vor primi in schimb o baterie noua Varta, de tip R6.
 
Hornbach si-a propus sa colecteze selectiv peste 6 tone de deseuri de baterii si acumulatori portabili uzati. Prin intermediul campaniei, retailer-ul vrea sa atinga rata anuala de colectare selectiva a cantitatii de B&A uzati, prevazuta de cadrul legal.
 
„Consideram ca aceasta actiune reprezinta inca un pas in eforturile Romaniei de a se alinia la standardele Uniunii Europe, inclusiv in domeniul protectiei mediului. In vederea obtinerii unor rezultate benefice pe termen lung, implicarea activa a populatiei in astfel de actiuni este indispensabila si speram ca participarea clientilor nostri va fi intr-un numar cat mai mare”, a declarat Mugurel-Horia Rusu, Directorul General al companiei Hornbach Romania.
 
Mai multe informatii despre campanie regasiti pe www.rebat.ro si www.hornbach.ro.
 
***
CCR, organizatie colectiva licentiata, pune la dispozitia partenerilor – producatori, autoritati de mediu si administratii locale, consumatori finali – servicii de gestionare a deseurilor de echipamente electrice si electronice – DEEE  prin CCR RELECTRA, precum si a deseurilor de baterii si acumulatori prin licenta prin CCR REBAT. CCR face parte din Reverse Logistics Group, companie multinationala care opereaza in 25 de tari ale UE precum si in SUA si Asia in domeniul gestionarii deseurilor si are peste 70.000 de puncte de colectare si contracte incheiate cu peste 3.000 de clienti si prestatori de servicii. Mai multe detalii pe www.rebat.ro si www.relectra.ro.
 
***
Despre Hornbach Romania
 
HORNBACH este o companie multinationala, de familie, care a inregistrat in exercitiul financiar 2014/2015 (data bilantului: 28 februarie) o cifra de afaceri (neta) de peste 3,5 miliarde de Euro, in crestere cu 6% comparativ cu perioada anetrioara. 
 
Fondata in anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul constructiilor si gradinaritului care se poate mandri cu o istorie de 5 generatii. In acest moment, concernul detine 147 magazine mixte de materiale de constructii si gradinarit, in noua tari din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), dintre care 5 in Romania (Bucuresti  Berceni, Bucuresti Militari, Bucuresti Balotesti, Brasov, Timisoara).  
Conceptul comercial si gama de produse sunt orientate in intregime catre sprijinirea proiectele clientilor. HORNBACH garanteaza acestora preturi mereu mici, fiind lider de piata pe acest segment. In plus, calitatea excelenta a consultantei si a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumarate studii si teste independente. 
 
 
 
Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de constructie si articole de gradinarit (1968), a primului megastore (1980) si a primului magazin de materiale de constructii cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH isi dovedeste in permanenta forta inovatoare. De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, in acest moment avand 16.500 de angajati care contribuie la succesul companiei, dintre acestia peste 650 activand  in Romania.