Mastercard anunță lansarea inițiativei „O șansă la viață. #IncepeCevaDeNepretuit. Contribuie cu Mastercard la #NoiFacemUnSpital”, care constă într-un parteneriat pe termen lung cu Asociația Dăruiește Viață. Mastercard devine, astfel, partenerul pentru inovație al primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România, îndreptându-și toate eforturile locale către asigurarea infrastructurii și echipamentului tehnologic necesare finalizării spitalului la standardele stabilite. 
 
Mastercard, partener pentru inovație al cauzei #NoiFacemUnSpital 
Angajamentul Mastercard constă în direcționarea eforturilor companiei, materializate prin produsele, serviciile și parteneriatele sale pentru următorii ani, către facilitarea donației de 1 milion de euro în 2019, ce se va îndrepta către asigurarea noilor tehnologii în incinta spitalului. Sprijinul face parte din strategia integrată a Mastercard de a susține comunitățile din întreaga lume pentru un viitor mai bun. Acest parteneriat realizat la nivel local este menit să ofere un sprijin real comunității din România. 
 
„Suntem bucuroși că, începând de astăzi, Mastercard devine partenerul pentru inovație al primului spital de oncologie și radioterapie pediatrică din România. Sperăm că solidaritatea pentru cauze care contează pentru comunitate să devină un gest de normalitate prin care să construim împreună un viitor mai bun. De aceea, angajamentul nostru este să ne implicăm în susținerea comunității prin parteneriate de lungă durată. În acest fel, împreună cu toți partenerii și clienții noștri, începem astăzi ceva de neprețuit”, afirmă Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
 

„În viziunea noastră, a construi un spital de oncologie pediatrică înseamnă mai mult decât a ridica o clădire și a o dota cu aparatură performantă. Ceea ce urmărim este să setăm un nou standard în asistența medicală din România și să arătăm că se poate și la noi ceea ce este posibil în țările occidentale. Pentru aceasta avem nevoie și de o regândire a modului în care sunt gestionate resursele și de tehnologia cea mai modernă pentru a ne atinge acest obiectiv. Aceasta este contribuția Mastercard la felul în care #NoiFacemUnSpital! Două dintre obiectivele pe care le vom atinge cu fondurile primite de la Mastercard sunt: implementarea unui sistem de management al clădirii (Building Management System), care va asigura un consum redus de energie, o utilizare eficientă a dotărilor și o mentenanță facilă a tuturor echipamentelor; introducerea unui sistem logistic performant care să asigure trasabilitatea consumului de materiale și medicamente”
, a declarat Oana Gheorghiu, membru fondator al Asociației Dăruiește Viață.
 
„Cele două sisteme pe care vrem să le introducem pentru managementul clădirii și al resurselor au o țintă pe termen lung: vrem să ne asigurăm că spitalul va fi sustenabil și va putea funcționa în mod eficient. Nu vrem doar să tăiem o panglică la inaugurare și apoi să spunem că ne-am terminat treaba! Ideea este ca acest spital să fie aici pentru decenii și să dăruiască viață copiilor bolnavi de cancer. Dacă cheltuielile de funcționare sunt gestionate eficient, și spitalul va oferi asistență medicală de calitate, riscul de a avea probleme financiare va scădea”, a declarat Carmen Uscatu, membru fondator al Asociației Dăruiește Viață.
 
„Dacă în ultimii ani, plata cu cardurile Mastercard a devenit un gest de normalitate pentru români, fiind în același timp și încurajată prin campaniile noastre naționale cu premii, de astăzi, produsele, serviciile și parteneriatele noastre contribuie direct la o șansă la viață și un viitor mai bun. Inițiativa anunțată astăzi stă sub umbrela globală de comunicare a Mastercard intitulată „Începe Ceva De Neprețuit” prin care încurajăm consumatorii să facă un gest, cât de mic, în direcția bună, devenind cei care declanșează o schimbare în bine”, a declarat Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România. 
 
Realizarea unui colaj alături de artistul Ovidiu Solcan, care are ca temă „O șansă la viață. Începe ceva de Neprețuit”, se va desfășura pe tot parcursul lui 2019 și va simboliza eforturile colective care au făcut posibilă ridicarea spitalului. Colajul va fi prezent în cadrul mai multor evenimente Mastercard, iar deținătorii de carduri Mastercard vor avea șansa să contribuie la crearea lui, prin alegerea următoarei piese care va completa colajul. Pentru fiecare client implicat în finalizarea colajului, Mastercard va dona adițional către spital.
 
De peste 20 de ani, Mastercard a demarat în România campanii care promovează plățile electronice, oferind stimuli care fac referire la gesturile simple de a plăti cu cardul. Mastercard România a comunicat plata cu cardul ca fiind un gest normal, similar cu toate celelalte obiceiuri bune și a premiat posesorii de carduri cu premii diverse într-o gamă largă de medii. Din 2019, Mastercard România se îndreaptă către o nouă direcție: în schimbul investiției în premii pentru posesorii de carduri, eforturile locale se vor muta către susținerea unor cauze care acordă șansa la viață și la un viitor mai bun. 
 
În cadrul inițiativei, Mastercard încurajează deținătorii de carduri Mastercard să se alăture cauzei #NoiFacemUnSpital prin folosirea cardurilor personale pentru a face o donație pe www.bursadefericire.ro. Pentru toate donațiile din 2019, Mastercard va contribui cu 2 euro pentru fiecare donație tranzacționată, suplimentar față de suma de 1 milion de euro.
 
 
Declarații ambasadori ai inițiativei „O șansă la viață. #IncepeCevaDeNepretuit. Contribuie cu Mastercard la #NoiFacemUnSpital”
 
Andreea Esca a declarat, în cadrul conferinței de presă, că a acceptat fără ezitare să reprezinte inițiativa Mastercard de mobilizare de resurse în beneficiul copiilor bolnavi de cancer din România. „Inițiativa extraordinară a celor două co-fondatoare ale Asociației Dăruiește Viață, Carmen Uscatu și Oana Gheorghiu, este un exemplu pentru toți românii care nu credeau că își pot ridica singuri un spital. #NoiFacemUnSpital a devenit un fenomen social, iar suma strânsă până acum ne arată ce putere avem dacă suntem solidari cu o cauză comună și dacă sectorul privat se implică pentru a ne asigura că până la urmă oferim aceleași șanse la viață tuturor copiilor”, a susținut Andreea.
 

Andra, alături de Cătălin Măruță, se află printre ambasadorii campaniei Mastercard. „Copiii merită tot ce e mai bun! Într-o lume perfectă, copiii nu s-ar îmbolnăvi niciodată, dar în lumea asta, imperfectă, putem măcar să le oferim îngrijirea de care au nevoie. Ei trebuie să fie prioritatea noastră, să aibă toate şansele la un viitor mai bun. Primul spital pediatric de oncologie înseamnă foarte multe pentru noi, iar colaborarea cu Mastercard ne ajută să transformăm acest vis în realitate: finalizarea construcției acestui spital.”, a declarat Andra. 
 

„Mă emoționează hotărârea cu care mulţi oameni pe care îi cunosc au demarat acest proiect ambiţios. Când spuneau <<Vrem să construim primul spital pediatric de oncologie>>, majoritatea le spuneau că este imposibil. Astăzi este uimitor, dar putem spune că este posibil. Este posibil datorită celor care nu au încetat să creadă şi datorită sponsorizărilor. Sunt mândru că sunt aici alături de Mastercard şi că facem cu toţii parte din acest capitol uimitor”
a declarat Cătălin Măruţă. 
 

Andrei Tiberiu Maria, cunoscut ca Smiley, a declarat, într-o conferinţă de presă care a fost organizată miercuri, 6 martie 2019, că a acceptat cu ușurință să devină ambasador al inițiativei deoarece își dorește să contribuie la schimbarea în bine. „Eu sunt alături de Dăruiește Viață de mult timp pentru că îmi doresc să susțin proiecte care pot schimba în bine soarta unor copii și pentru că am văzut care sunt lucrurile concrete pe care le-a făcut în acești ani. Mă bucur când acestor proiecte li se alătură oameni și companii noi, ca în cazul de față. Cred că participarea Mastercard la proiect crește șansele ca spitalul să fie ceea ce ne-am dorit cu toții când am pornit alături de Daruiește Viață în această aventură.”,  a mai declarat artistul.
 
 
***
Despre Mastercard
Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.