• Editia din acest an Teimplici.ro va sustine maximum 10 proiecte implementate de ONG-uri cu suportul noilor tehnologii informatice 
• Perioada de inscriere a proiectelor este 6 - 30 noiembrie 2015.
 
„Dorim sa identificam ca parteneri pentru investitii in comunitatea din Romania ONG-uri care promoveaza noile tehnologii informatice si de comunicatii si care isi propun sa le utilizeze in sprijinul beneficiarilor prin proiectele pe care le dezvolta. Ne referim aici, de exemplu, la tehnologii in beneficiul persoanelor cu diverse afectiuni, la proiecte educationale care integreaza medii digitale si instrumente informatice sau aplicatii care pot imbunatati mediul inconjurator; in acelasi timp, incurajam creativitatea in utilizarea acestor instrumente moderne si in proiectele din domeniile inovatie, dezvoltare si protectie sociala”, a spus Ruxandra Voda, Director Comunicare grupul de companii Telekom Romania. 
 
Printre criteriile de eligibilitate a proiectelor se numara: capacitatea de a genera rezultate sustenabile si masurabile; contributia ONG-ului sa fie de minimum 20% din valoarea intregului proiect; suma solicitata pe proiect sa fie de maximum 7.000 euro. Mai multe detalii despre conditiile de participare si despre criteriile de eligibilitate a proiectelor sunt disponibile pe website-ul concursului, in sectiunea Regulament.
 
Proiectele vor fi evaluate in doua etape: in perioada 1 – 14 decembrie 2015 vor fi selectate 20 de proiecte finaliste. In a doua etapa, in perioada 16-17 decembrie 2015, cele 20 de proiecte vor fi sustinute in fata unui juriu, iar pana pe data de 23 decembrie 2015 vor fi anuntati castigatorii concursului teimplici.ro, editia 2015.
 
Membrii juriului sunt urmatorii: Cristina Bazavan – blogger, Cristi China-Birta – blogger, Cristiana Bogateanu – Membru fondator Device.hub, Lacramioara Botezatu – Project Manager www.csrmedia.ro, Raluca Ezaru – Manager Comunicare Interna, Evenimente si Responsabilitate Corporativa Telekom Romania, Monica Ioana Popescu si Florina Serban - Coordonatori Seniori Comunicare Interna, Evenimente si Responsabilitate Corporativa Telekom Romania.
 
Proiectul Teimplici.ro a fost lansat in 2014 printr-un sondaj de opinie la nivel national, romanii fiind invitati sa isi exprime parerea cu privire la cele mai importante directii in care ar trebui sa se investeasca in societatea din Romania. Au fost propuse 6 teme principale, iar in urma celor peste 18.600 de voturi primite din partea publicului, acestea s-au clasat astfel: Educatie, Sanatate, Mediu, Inovatie, Dezvoltare si Protectie sociala. In cadrul temelor, utilizatorii site-ului Teimplici.ro au fost invitati sa propuna si arii specifice de interventie, iar din cele peste 80 de arii mentionate pe platforma, au fost selectate 12, in functie de importanta acordata in urma voturilor si a interactiunilor. 
 
In editia din 2014, au fost inscrise 180 de proiecte de catre ONG-uri din diverse domenii, iar dintre acestea au fost selectate 10 proiecte care au beneficiat de sustinere financiara din partea Telekom Romania, in valoare totala de 50.000 de EUR. Alte 8 proiecte sunt sustinute pe site-ul Fundatiei Telekom Romania printr-o campanie de crowdfunding. 
 
***
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. 
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piata, Telekom Romania ofera pachete integrate de servicii fix-mobil intr-o forma simplificata, adresate atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor companii. MagentaONE inseamna un singur loc pentru toate serviciile de comunicatii necesare: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Clientii beneficiaza astfel de o experienta completa si inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolideaza pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru companiile din Romania, indiferent de dimensiunea lor.
 
La sfarsitul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienti au ales pachetele integrate de la Telekom Romania si au devenit parte din universul MagentaONE.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania.
 
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul ofera produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii IT&C pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in peste 50 de tari si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014 – mai mult de 60% din aceasta valoare in afara Germaniei.
 
***
 
TELEKOM ROMANIA
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A.
TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A.
Corporate Communication
E-mail: mediarelations@telekom.ro