Campania isi propune sa puna capat saraciei extreme, sa lupte impotriva inegalitatii si sa combata schimbarile climatice. 

ONU are ca misiune popularizarea Global Goals astfel incat mesajele sale sa fie intelese de intreaga planeta. Unilever se implica in sustinerea acestui set de obiective ambitioase si lucreaza in parteneriat cu alte businessuri si ONG-uri pentru a face aceste obiective cat mai cunoscute.

Provocarile pe care Global Goals urmareste sa le abordeze au un impact major asupra businessului Unilever si corespund cu ambitiile companiei stabilite in Planul Unilever pentru un Stil de Viata Sustenabil. Multe dintre acestea au relevanta directa pentru businessul Unilever, precum schimbarile climatice, incurajarea femeilor si sprijinirea agendei publice de sanatate si igiena.

Lider la nivel mondial, Unilever sprijina Global Goals care sunt in linie misiunile sociale ale brandurilor sale precum Knorr, Dove, Domestos, Lifebuoy sau Ben & Jerry care influenteaza peste 2 miliarde de vieti in fiecare zi. 
 
***
Despre Unilever
Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de produse alimentare, produse pentru casa si de ingrijire personala, cu vanzari in peste 190 de tari. Produsele companiei ajung la doua miliarde de consumatori pe zi. Compania are 172.000 de angajati si a generat vanzari de 48.4 miliarde € in 2014. Mai mult de jumatate (57%) din amprenta companiei este prezenta in pietele emergente si in curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri care se regasesc in casele din intreaga lume, incluzand produse precum: Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Wall, PG Tips, Ben & Jerry, Marmite, Magnum si Axe.

Compania Unilever a fost clasata pe locul intai din domeniul sau conform indexului de sustenabilitate Dow Jones in 2014. In indicele FTSE4Good, Unilever a inregistrat cel mai mare scor (5) in materie de protectie a mediului. Totodata, s-a clasat pe primul loc in lista Global Corporate Sustainability Leaders (Liderilor Globali pe Sustenabilitatea Corporativa) din 2014, in sondajul anual GlobeScan / Sustainability pentru al patrulea an consecutiv, iar in 2015 a fost clasata drept cea mai sustenabila companie de produse alimentare si bauturi in Behind the Brands Scorecard a Oxfam.
Unilever se situeaza in top 3 cel mai cautat angajator din toate domeniile, realizat de LinkedIn. 

Pentru mai multe informatii despre Unilever si brandurile sale, va rugam sa accesati www.unilever.com. Mai multe informatii despre USLP pot fi obtinute aici: www.unilever.com/sustainable-living/