close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Voluntar de profesie



| Organizator:
    Fundatia HOSPICE Casa Sperantei
| Categorie:
    Proiecte si campanii de voluntariat
| Problema de fond
    In Romania, doar 5,4% din nevoia de ingrijire paliativa este acoperita de servicii specializate. HOSPICE, cea mai mare organizatie furnizoare de servicii integrate de paliatie, se afla intr-o etapa de expansiune a activitatii sale in Bucuresti, unde doar 9,30% din nevoia de ingrijire este acoperita si nu exista nici un furnizor de servicii paliative pediatrice. Centrul HOSPICE din Bucuresti recent inaugurat, este unicul furnizor de servicii integrate gratuite din capitala, adresandu-se pacientilor cu boli incurabile. La acest fundal general de nevoi de paliatie precar acoperite la nivel local, dar si la nivel national, se adauga etapa de dezvoltare in Bucuresti. In acest context, preocuparea majora a Fundatiei este diversificarea surselor de finantare dezvoltarea strategiilor si metodelor de atragere de fonduri din comunitate.

| Scopul proiectului
    Obiectivele proiectului au vizat 3 directii complementare: ATRAGEREA DE NOI SPONSORI (Dezvoltarea și implementarea unei campanii de atragere de fonduri prin legea sponsorizării; Promovarea facilitatii fiscale; Atragerea prin campanie a minim 20 de companii noi), ATRAGEREA DE NOI DONATORI PERSOANE FIZICE (Promovarea prevederii 2%; Atragerea a 400 de noi donatori – personal de catre voluntarul de profesie) si LOIALIZAREA DONATORILOR (Organizarea si optimizarea bazei de date cu sustinatorii fundatiei; Dezvoltarea unui program pentru loializarea donatorilor companii și persoane fizice)

Voluntar de profesie Voluntar de profesie Voluntar de profesie

| Aria geografica
    Brasov si Bucuresti

| Rezumat
    In momentul depunerii aplicatiei, Laszlo Bodor era deja voluntar HOSPICE de 3 ani, fiind implicat direct la majoritatea evenimentelor si campaniilor de fundraising si ajungand in acest fel sa cunoasca indeaproape proiectele Fundatiei, precum si provocarile acesteia de strangere de fonduri intr-o perioada de criza economica, dar si dezvoltare accelerata a serviciilor in Bucuresti, prin deschiderea planificata a noului centru HOSPICE cu servicii integrate de paliatie, singurul de acest tip din capitala. De asemenea, in mod complementar si essential pentru succesul proiectului, la nivelul Fundatiei, exista o compatibilitate cu Laszlo, fiind apreciat atasamentul lui pentru cauza, implicarea consecventa in evenimente si campanii, si existand, in acelasi timp, un nivel de incredere ridicat in expertiza sa, dobandita in mediul business. Pe acest fond, aplicatia depusa si selectata in cadrul programului Voluntar de profesie a fost una naturala, rezultata dintr-o comuniune de interese pentru cauza, precum si pentru dezvoltarea si eficientizarea procesului de strangere a fondurilor necesare furnizarii serviciilor de paliatie (gratuite pentru pacienti) din surse de finantare diversificate, care sa asigure, astfel, sustenabilitatea serviciilor existente Fundatiei si dezvoltarea altora noi.


| Date beneficiari
    -

| Rezultatele proiectului
    Proiectul finantat de Fundatia Vodafone Romania a avut beneficii pe termen scurt, mediu si lung pentru HOSPICE Casa Sperantei in zona de strangere de fonduri si dezvoltarea echipei de fundraising. Proiectul a avut un impact pentru mediul ONG in general, prin: Promovarea legii sponsorizării in randul companiilor medii si mici (contribuind astfel la constientizarea de catre societatile comerciale a modului facil prin care pot susţine mediul ONG prin aceasta lege) si prin Promovarea prevederii 2% in randul persoanelor fizice care platesc impozit pe venit contribuind la constientizarea de catre acestia a faptului ca pot sustine mediul ONG printr-un gest la indemana oricui.

DONATORI COMPANII:
1018000 lei; 118 companii dintre care 72 noi;
124% venit realizat fata de anul anterior;
Realizat versus Target Voluntar de Profesie: 5 de companii noi (275% vs. Target - 40 de companii), cu 173.230 lei (433% vs. Target - 40.000 lei)
DONATORI NOI indivizi- Dezvoltarea conceptului creativ, a paginii web de campanie; Drop Mailing 5,500 de contacte; Direct Mailing 3,000 de PFA si 500 de companii. Realizat versus Target VDP: 600 de formulare 230 si implicit 600 de noi donatori (150% vs. Target - 400 de formulare)
LOIALIZAREA DONATORILOR - Organizarea unui workshop pentru echipa de Fundraising privind importanta bazei de date in procesul de loializare donatori; Organizarea unui training functional pentru echipa de Fundraising privind utilizarea softului folosit pentru baza de date; Dezvoltarea unui plan anual de comunicare pentru dezvoltarea relatiei pe termen lung cu donatorii;


| Bugetul proiectului (in RON)
    50802

| Parteneri
    Fundatia Vodafone Romania

| Website-ul proiectului
    www.hospice.ro





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes