close

Aboneaza-te

Scrie numele si adresa ta de email mai jos iar noi iti vom trimite mail de cate ori avem noutati pentru tine.



  

Participanti & Proiecte



Motive să donezi



| Organizator:
    Fundatia Hospice Casa Sperantei
| Categorie:
    Campanii de comunicare pe teme sociale
| Problema de fond
    Potrivit Legii Sponsorizării, firmele pot direcţiona până la 20% din impozitul pe profit pe care îl datorează statului către un ONG ca HOSPICE Casa Speranței.

Începând cu 2018, și microîntreprinderile pot folosi această facilitate fiscală, dacă directionarea se face către un ONG acreditat ca furnizor de servicii sociale, ca în cazul HOSPICE. Asistența socială este unul dintre pilonii îngrijrii paliative, iar modificările legislative din acest an permit sponsorizarea serviciilor sociale acreditate asigurate de fundație. Aproape 50% din companiile care susțin HOSPICE prin acest mecanism sunt încadrate acum în categoria microîntreprinderilor, de aceea contribuția lor este esențială pentru HOSPICE, iar acest lucru trebuia obligatoriu comunicat, campania reprezentând cea mai importantă sursă de venit pentru organizaţie


| Scopul proiectului
    Scopul a fost în primul rând cel de strângere de fonduri prin folosirea facilitatii de directionare a 20% din impozitul companiilor; apoi de conștientizare a nevoii uriașe de îngrijire paliativă, peste 170.000 de romani avand nevoie de ingrijire paliativa. Doar 9% dintre ei primesc acest tip de ingrijire, iar conceptul de paliatie este inca necunoscut pentru foarte multi pacienti.
Obiectivul campaniei a fost strangerea a 7.500.000 lei in urma redirectionarii a 20% din impozitul pe venit/profit al companiilor.


Motive să donezi Motive să donezi Motive să donezi

| Aria geografica
    National

| Rezumat
    Ca orice campanie HOSPICE, scopul a fost în primul rând cel de strângere de fonduri prin folosirea facilitatii de directionare a 20% din impozitul companiilor; apoi de conștientizare a nevoii uriașe de îngrijire paliativă. În fiecare an, aproximativ 170.000 de oameni aud „nu se mai poate face nimic”. Dincolo de o listă de medicamente și de răceala cu care li se servește un diagnostic sever, mii de pacienți se confruntă cu lipsa de îndrumare şi de sprijin medical, social și psihologic pe care un om o poate resimţi atunci când ţi se spune: „Nu mai ai nicio şansă“. Campania vine pe fondul nevoii urgente de fonduri, pentru a ajunge la un număr cât mai mare de pacienți

| Date beneficiari
    172.000 de copii și adulți care înfruntă o boală incurabilă au nevoie, urgent, în fiecare an de îngrijire paliativă, însă doar unul din zece pacienți primește la timp acest tip de îngrijire. Ceilalți, aud un descurajant “nu se mai poate face nimic” și sunt trimiși acasă, să aștepte. În București, există doar două echipe complete de îngrijire paliativă la domiciliu, formate din medici, asistenți și terapeuți: ambele ale Fundatiei HOSPICE Casa Speranței, care au grijă gratuit de pacienții cu boli incurabile și de familiile lor acasă, acolo unde vor majoritatea să își petreacă timpul rămas. Echipele HOSPICE fac anual, peste 15.000 de vizite la domiciliul pacienților (5.000 în București). Pentru a reuși să ajungă la un număr cât mai mare de pacienți care au nevoie de sprijin, HOSPICE Casa Speranței a lansat campania #motivesadonezi.

| Date beneficiari
    

| Activitati
    Campania s-a desfăşurat omni channel. Una dintre direcţiile esenţiale a fost campania de comunicare în online, ce a beneficiat de o promovare intense atât în reţelele de social media, cât şi prin intermediul articolelor dedicate în presă. Campania a debutat cu un spot video realizat de Gltch shop (https://bit.ly/2TDPlOn) şi a continuat cu articole dedicate, poveşti de pacienţi, testimoniale şi interviuri, ce au ţinut activă şi relevantă campania pe durata lunilor Noiembrie şi Decembrie.

De asemenea, online, a fost realizată o campanie digitală care cuprinde mai mult de 30 de motive pentru a dona, folosind idei de la pacienți, donatori, medici, asistente și personalul Hospice. Designul grafic se împrumută de la estetica protestului și la acțiunea rapidă - https://bit.ly/3e40GyW


| Rezultatele proiectului
    Impactul campaniei a fost unul extraordinar pentru Fundaţia HOSPICE Casa Speranţei. În ciuda faptului că targetul părea unul foarte greu de atins – 7.500.000 lei, în urma succesului înregistrat de campanie, s-au adunat 8.541.071 lei. Suma a fost strânsă în urma donaţiilor realizate de 650 de companii.

Totodată, în cadrul campaniei de comunicare, s-a generat un interes şi un awareness sporit pentru îngrijirea paliativă, fiind peste 550 de apariţii dedicate şi menţiuni în mass-media.


| Bugetul
    < 5.000 Euro

| Parteneri
    Ca orice campanie HOSPICE, scopul a fost în primul rând cel de strângere de fonduri prin folosirea facilitatii de directionare a 20% din impozitul companiilor; apoi de conștientizare a nevoii uriașe de îngrijire paliativă. În fiecare an, aproximativ 170.000 de oameni aud „nu se mai poate face nimic”. Dincolo de o listă de medicamente și de răceala cu care li se servește un diagnostic sever, mii de pacienți se confruntă cu lipsa de îndrumare şi de sprijin medical, social și psihologic pe care un om o poate resimţi atunci când ţi se spune: „Nu mai ai nicio şansă“. Campania vine pe fondul nevoii urgente de fonduri, pentru a ajunge la un număr cât mai mare de pacienți

| Website proiect
    https://www.hospice.ro/20hospice/





Copyright © Gala Societatii Civile si Millenium People 2010 - 2021
Site dezvoltat de Netvibes & BORŢUN•OLTEANU D/G/TAL