close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




 

Participanti & Proiecte



Împreună credem în magie



| Organizator:
    
| Categorie:
    Campanii de comunicare pe teme sociale
| Problema de fond
    Vodafone România și Fundația Vodafone România sunt preocupate constant de implementarea de inițiative pentru a oferi acces echitabil la educație digitală tuturor copiilor.
A fost identificată o nevoie de echipamente digitale pentru copiii și tinerii din casele de tip familial și centrele de plasament de la nivelul țării. În luna decembrie 2021, un euro pentru fiecare tranzacție (abonament nou și reînnoire de abonament) realizată de clienții Vodafone de mobil, internet și televiziune a fost redirecționat pentru achiziționarea de echipamente digitale pentru copiii și tinerii din case de tip familial și centre de plasament. Pentru a putea sprijini cât mai mulți beneficiari, a fost necesară o campanie de comunicare pentru amplificarea mesajului.


| Scopul campaniei
    Obiectivul campaniei a fost facilitarea accesului la educația online prin echiparea cu soluții digitale (laptop-uri, tablete, cartele SIM cu date mobile) achiziționate de Vodafone România.

Împreună credem în magie Împreună credem în magie Împreună credem în magie

| Client campanie
    Vodafone România

| Autor campanie
    McCann Worldgroup Romania

| Acoperire campanie
    Acoperire națională

| Date beneficiari
    

| Descriere campanie
    Vodafone România și Fundația Vodafone România investesc cu prioritate în dezvoltarea de soluții educaționale digitale pentru a oferi acces echitabil la educație tuturor copiilor. Astfel, Vodafone a inițiat și susținut financiar proiectul „Împreună credem în magie” care a presupus dotarea a peste 160 de case de tip familial și centre de plasament din România. Proiectul a fost implementat cu sprijinul Fundației Vodafone România, al Fundației Hope and Homes for Children România și al Asociației SOS Satele Copiilor România. Astfel, în luna decembrie 2021, un euro pentru fiecare tranzacție (abonament nou și reînnoire de abonament) realizată de clienții Vodafone de mobil, internet și televiziune a fost redirecționat pentru achiziționarea de echipamente digitale pentru copiii și tinerii din case de tip familial și centre de plasament.

| Date beneficiari direcţi
    Beneficiarii sunt tinerii din case de tip familial și centre de plasament din București și 23 de județe ale țării, respectiv: Alba, Arad, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brașov, Buzău, Cluj, Covasna, Dâmbovița, Ialomița, Iași, Ilfov, Maramureș, Mureș, Neamț, Prahova, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Timiș, Vaslui.
În prima fază a proiectului au fost livrate: 141 de laptopuri, 420 de tablete si 420 cartele SIM. Nr. de beneficiari: peste 1500 de copii și tineri.
În faza a doua, au fost livrare: 78 de laptopuri, 186 de tablete și 186 de cartele SIM. Nr. de beneficiari: aproape 700 de copii și tineri.


| Strategia și implementarea campaniei
    Crearea conceptului
Implementare (realizare TVC)
Implementarea campaniei de digital
Implementarea campaniei de PR


| Impactul campaniei
    • Reach campanie digital:
o Facebook: 1.8 mln. reach, 3.8 mln. impressions, 1.1 mln. views
o Google: 2.02 mln. reach, 8.1 mln. impressions, 770k. views
•TV (6 executions, commercial + CSR component):
o Reach 1+ 92.5% (4.2mln. people)
o 6100 TRPs


| Buget
    > 50.000 Euro

| Partenerii campaniei
    Campania a fost realizată de Vodafone România și McCann Worldgroup Romania. Aceasta a fost implementată cu sprijinul Fundației Vodafone România, al Fundației Hope and Homes for Children România și al Asociației SOS Satele Copiilor România.

| Website campanie
    https://www.youtube.com/watch?v=0acY4Gw6BCw&ab_channel=VodafoneRomania





Copyright © Gala Societății Civile - 2022
Site dezvoltat de Netvibes