Participarea Noriel la Halloween Charity Ball, eveniment anual organizat de Asociatia OvidiuRo, a marcat si inceputul unei colaborari intre cel mai mare lant de jucarii din Romania si Asociatie. Avand o gama foarte larga de jucarii si jocuri educative, Noriel sustine dezvoltarea celor mici si prin asocierea cu o organizatie al carei principal obiectiv este educatia copiilor defavorizati si includerea lor in programul de invatamant inca din faza de gradinita. 

„Consideram ca jocurile au un rol esential in viata noastra, indiferent de varsta. Ele sunt cu atat mai importante pentru cei mici, cu cat pot dezvolta abilitati utile de-a lungul intregii vieti sau pot facilita procesul de invatare. Credem in misiunea OvidiuRO, de acorda fiecarui copil sansa sa invete. Ne-am propus sa ajutam si noi sa crestem numarul copiilor care beneficiaza de aceasta sansa in mediile defavorizate, angrenand si parintii care trec pragul magazinelor noastre. Suntem convinsi ca vor fi alaturi de noi pentru un asemenea obiectiv”, a declarat Cristian Constantinescu, CEO Noriel. 
Astfel, in luna cadourilor, luna decembrie, Noriel va instala urne, la casele de marcat, unde clientii vor putea dona o suma pentru ca acesti copii sa aiba o sansa mai buna in viata. Campania va fi implementata in toate cele 44 de magazine din reteaua Noriel din intreaga tara, iar fondurile vor fi donate Asociatiei OvidiuRo pentru continuarea programului „Fiecare Copil in Gradinita”. 

In cadrul evenimentului de caritate Halloween Charity Ball, organizat de Asociatia OvidiuRo la finalul lunii octombrie, grupul Noriel a donat 2800 de produse, in valoare de aproximativ 16.000 euro,  si o suma in bani, donatia totala ridicandu-se la aproape 20.000 euro. Jocurile si jucariile donate de Noriel au ajuns la 2.200 de copii din comunitatea OvidiuRo.  
In urma Halloween Charity Ball, s-au strans 267.000 de euro de la cei 500 de participanti preocupati de educatia prescolara a copiilor saraci din Romania.

Noriel Toys are in portofoliul sau cateva linii speciale de jocuri pentru copii, care sa dezvolte creativitatea, limbajul, gandirea logica si chiar exercitiul cu cifrele si literele: Plastelino, pentru copiii talentati sau care au nevoie sa isi finiseze indemanarea, colectia de jucarii Micul Artist, care ii provoaca pe copii sa isi dezvolte creativitatea si simtul estetic sau Literix si Matematix, jocuri de constructie a cuvintelor si de strategie, care stimuleaza invatarea si competitia. 
 
###
Despre Noriel 
Compania Noriel a fost infiintata in 1993 de catre sotii Mirela si George Constantinescu, de profesie ingineri. Compania a inceput prin a produce jocurile bine-cunoscute ca "Nu te supara, frate", "Comoara lui Piticot" sau "Pacalici" in diverse sectii din Bucuresti, iar in 1999 a infiintat propriul centru de productie in Prahova. Astazi compania are  o linie bogata si variata de produse proprii, care include jocurile romanesti deja celebre, plusuri si jocuri educative precum Plastelino sau Micul Artist.
Incepand cu luna  septembrie 2014, in magazinul Noriel din centrul comercial Vulcan, familiile cu copii cu varste intre 0-3 ani pot gasi toate categoriile de produse de care ar putea avea nevoie pentru bebelusii lor. De la carucioare, scaune pentru masina, mobilier pentru camera copilului, de la pat la mese speciale si lenjerie, hrana pentru bebe, haine si incaltaminte, produse de ingrijire, jucarii pentru bebelusi si copii, Noriel aduce o oferta variata de branduri recunoscute pe piata din Romania sau internationala, cu garantia celui mai bun pret. 
 
Despre OvidiuRO si programul Fiecare Copil in Gradinita
Din 2010, cand OvidiuRo si Ministerul Educatiei au lansat programul "Fiecare Copil in Gradinita", care isi propune sa faca educatia prescolara o prioritate nationala si sa transforme programul "Fiecare Copil in Gradinita" intr-un program national, accesibil tuturor copiilor saraci, pana in 2020.  In prezent, "Fiecare Copil in Gradinita" ajuta 2.200 de copii din 45 de comunitati din 11 judete - unde media de prezenta a copiilor saraci s-a dublat de cand a inceput programul. Programul incurajeaza parintii saraci sa-si trimita copiii de 3-5 ani la gradinita, prin conditionarea de prezenta zilnica a acordarii unui stimulent de 50 de lei pe luna, sub forma tichetelor sociale.
 
Pentru mai multe detalii, contactati 
GMP PR, Silvia Jalea silvia.jalea@pr.gmp.ro