Inscrierea in competitia Galei Societatii Civile 2018 se realizeaza exclusiv online în perioada 5- 29 martie 2 aprilie 2018.

Pentru a accesa formularul de inscriere fiecare posibil participant (asociatie, fundatie, grup de initiativa sau persoana fizica, agentie/companie, institutie publica) trebuie sa isi creeze un cont pe platforma galasocietatiicivile.ro. Dupa activarea acestui cont, trebuie sa va logati in contul dumneavoastra folosind datele furnizate in formularul de creare a contului (User = adresa de e-mail si parola). Dupa logare, accesati sectiunea Competitie - Inscriere/Proiecte pentru a incepe inscrierea.

O asociatie/ fundatie/ un grup de initiativa/ persoana fizica, agentie/ companie sau institutie publica poate sa isi creeze un singur cont pe site-ul Galei Societatii Civile. Organizatiile/ grupurile de initiativa sau persoanele fizice care au DEJA un cont creat, dar nu mai detin datele de acces, sunt rugate sa foloseasca functia "Am uitat parola" sau sa contacteze echipa de organizare pentru recuperarea datelor: contact@galasocietatiicivile.ro.

Atentie! Inainte de a incepe completarea formularului de inscriere este obligatoriu sa cititi Regulamentul competitiei. Informatii utile despre procesul de inscriere si evaluare regasiti in prezentul ghid si in sectiunea “Jurizare”.

Recomandari:
Va rugam sa NU folositi diacritice in completarea formularului de inscriere, iar datele introduse sa fie salvate si intr-un document word inainte de apasarea butonului "Salveaza" din cadrul fiecarui pas (sesiunea serverului este in jur de 18-24 de minute).

Nu apasati butonul "FINALIZEAZA" pana cand formularul nu este complet si final pentru a fi depus in competitie. Dupa, nu veti mai putea face modificari in continut.

Participantii pot sa inscrie in competitie un numar nelimitat de proiecte.
Pentru a incepe completarea formularului de inscriere accesati pagina “Inscriere/ Proiecte”.

Pe
prima pagina din cadrul formularului trebuie sa bifati sectiunea/ sectiunile in care doriti sa incadrati proiectul respectiv, respectand incadrarea pe sectiuni. O descriere detaliata a sectiunilor regasiti in pagina COMPETITIE, variantele posibile fiind:

1. Proiectele pot fi înscrise în maxim două secțiuni din cadrul categoriilor A sau B astfel: A+B sau B+B.

2. Programele pot fi înscrise DOAR în secțiunea dedicată ”Programe”.

3. Campaniile de comunicare pot fi înscrise doar în secțiunea dedicată Campanii de comunicare pe teme sociale. Este singura secțiune din competiție în care se pot înscrie și reprezentanți ai sectorului public sau privat.

4. În cadrul secțiunii Initiațive cetățenești vor fi încadrate automat toate proiectele, indiferent de domeniu, înscrise în cadrul competiției Gala Societății Civile 2018 în Categoriile A și B, implementate de către grupuri de inițiativă (constituite informal) sau persoane fizice.

5. Premiul Special Organizația NEW ENTRY va fi acordat unei organizații, înființată legal de cel mult 3 ani (cel mai devreme în ianuarie 2015), care a înscris cel puțin un proiect în cadrul competiției Gala Societății Civile 2018, în Categoriile A și B, indiferent de domeniul de activitate.

6. Premiul Special pentru INOVAȚIE va fi acordat unui proiect înscris în cadrul competiției Gala Societății Civile 2018, în Categoriile A și B, care reflectă originalitate în soluțiile propuse la problemele și nevoile identificate, în modul de abordare a acestora și în produsele proiectului.

Categoriile si sectiunile competitiei sunt:

CATEGORIA
A

Sectiunea A.1 Educatie, Invatamant, Cercetare
Sectiunea A.2 Arta si Cultura
Sectiunea A.3 Apararea drepturilor indivuduale/ colective
Sectiunea A.4 Comportament civic si Participare publica
Sectiunea A.5 Sanatate
Sectiunea A.6 Incluziune sociala
Sectiunea A.7 Servicii de Asistenta sociala
Sectiunea A.8 Protectia mediului
Sectiunea A.9 Dezvoltare economica si sociala
CATEGORIA B
Sectiunea B.1 Proiecte si campanii de VOLUNTARIAT
Sectiunea B.2 Proiecte pentru TINERET
CATEGORIA C
Secțiunea C.1 Programe
Secțiunea C.2 Inițiative Cetățenești
Secțiunea C.3 Campanii de comunicare pe teme sociale
CATEGORIA D
Premiul Special Organizația NEW ENTRY
Premiul Special pentru INOVAȚIE

!Atentie: Pentru inscrierea unui proiect in competitie in categoriile A+B sau B+B formularul se completeaza o singura data indiferent de ce optiune alegeti de a incadra proiectul intr-o singura sectiune sau in doua sectiuni. Astfel ca, in cazul in care un proiect este incadrat in doua sectiuni, informatiile furnizate in cadrul formularului vor aparea la evaluare in ambele sectiuni. De aceea, va rugam sa acordati o atentie deosebita acestui aspect si sa evidentiati permanent informatiile din cadrul proiectului care motiveaza inscrierea acestuia in sectiunile respective.

Inscrierea unei campanii in cadrul sectiunii Campanii de comunicare pe teme sociale se va realiza într-un formular diferit si, de asemenea, inscrierea unui program in sectiunea dedicata se face intr-un formular separat. Prin selectarea acestor unice optiuni la inceputul procesului de inscriere se va genera automat un alt tip de formular de inscriere.


Formularele de inscriere pentru proiecte (Categoriile A si B) si programe (Categoria C.1) sunt impartite în noua pasi si contin urmatoarele campuri:

P.I Titlul proiectului/ programului si domeniu

-Titlul proiectului
- Selectarea sectiunii/ sectiunilor pentru inscrierea proiectului.

P.II Date generale despre proiect/ program

- Perioada in care s-a derulat proiectul
- Numele si perioada de desfasurare a programului din care face parte proiectul (daca este cazul)
- Acoperirea geografica a proiectului
- Organizatiile, institutiile, companiile partenere implicate in proiect
- Rezumatul proiectului si motivatia implementarii acestuia [maxim 1.800 de caractere cu spatii].

P.III Relevanta proiectului/ programului (contextul)
- Contextul initierii proiectului - nevoile beneficiarilor [maxim 850 de caractere cu spatii]
- Scopul si obiectivele specifice [maxim 600 de caractere cu spatii]
- Principalele activitati din cadrul proiectului si metodologia de implementare [maxim 1.500 de caractere cu spatii]
- Date despre beneficiari directi si indirecti ai proiectului: numar si tip
- Precizati daca si cum au fost beneficiarii implicati in implementarea proiectului, daca este cazul
[maxim 850 de caractere cu spatii].

P.IV Rezultatele proiectului/ programului (Eficacitatea)
- Rezultatele proiectului: beneficii, schimbari si efecte generate [maxim 1.600 de caractere cu spatii]
- Resursele umane implicate in implementarea proiectului [maxim 600 de caractere cu spatii]
- Implicarea voluntarilor, coopatarea si rolul acestora, daca este cazul [maxim 600 de caractere cu spatii]
- Rolurile si responsabilitatile fiecarui partener [maxim 1.500 de caractere cu spatii].

P.V Bugetul proiectului/ programului
- Bugetul proiectului (in RON)
- Contributiile in natura implicate, resursele materiale folosite [maxim 850 de caractere cu spatii]
- Numele persoanei responsabile administrarea bugetului [maxim 150 de caractere cu spatii].

P.VI Evaluarea proiectului
- Obstacolele majore intampinate in implementarea proiectului, daca este cazul [maxim 850 de caractere cu spatii]
- Lectiile invatate in urma derularii proiectului, daca este cazul [maxim 850 de caractere cu spatii]
- Doua sau trei calitati ale proiectului care il diferentiaza [maxim 1.000 de caractere cu spatii].

P.VII Comunicarea proiectului si anexe
- Descrierea planului de comunicare al proiectului, daca este cazul [maxim 850 de caractere cu spatii]
- Web site proiect
- Upload sigla/ logo-ul organizatie [preferabil .jpg, .gif, .png]
- Upload statut organizatie in cazul fundatiilor si asociatiilor [.pdf]. In cazul persoanelor fizice si grupurilor de initiativa incarcati un document word [.doc] in care este mentionat "Nu este cazul".
- Upload 3 fotografii din cadrul proiectului [preferabil .jpg, .gif, .png]
- 7 campuri pentru anexe unde puteti transmite link-uri web catre materiale relevante despre proiect si organizatie (articole aparute in presa despre organizatie sau proiectele ei si catre alte materiale de promovare si comunicare, campanii, prezentari, spot-uri video, pagini de social media etc.)
! Nu sunt acceptate arhive sau link-uri de transfer.

P.VIII Date despre organizatorul principal
- Scurta descriere a activitatii organizatiei [maxim 500 de caractere cu spatii]
- Numarul de membrii si de angajati/ 2017
- Bugetul total al organizatiei/ 2016 sau 2017

P.IX Date de contact
- Date de contact organizatie – sunt preluate automat din formularul de creare a contului
- Date de contact ale aplicantului
- Date de contact ale coordonatorului de proiect.


Formularul de inscriere pentru sectiunea Campanii de comunicare pe teme sociale este impartit in opt pasi si cuprinde urmatorele campuri:


P.I Titlul campaniei si sectiune

-Titlul proiectului
- Selectarea sectiunii pentru inscrierea campaniei.

P.II Date generale despre campanie
- Titlu campanie (se va completa acelasi titlu ca la titlul proiectului)
- Client campanie
- Autor campanie
- Perioada in care s-a derulat campania
- Acoperirea geografica a campaniei
- Co-autorii campaniei
- Rezumatul campaniei/ scurta descriere [maxim 1.800 de caractere cu spatii].

P.III Relevanta campaniei (contextul)
- Contextul initierii campaniei [maxim 850 de caractere cu spatii]
- Scopul si obiectivele specifice [maxim 600 de caractere cu spatii]
- Date despre beneficiarii directi si indirecti: numar si tip
- Principalele activitati din cadrul campaniei [maxim 2.500 de caractere cu spatii]

P.IV Rezultatele campaniei (Eficacitatea)
- Rezultatele/ impactul campaniei [maxim 2.500 de caractere cu spatii]

P.V Bugetul campaniei
- Bugetul proiectului (in euro)
- Alte informatii relevante legate de bugetul campaniei [maxim 850 de caractere cu spatii]

P.VI Evaluarea campaniei
- Obstacolele majore intampinate in implementarea campaniei [maxim 850 de caractere cu spatii]
- Alte informatii relevante despre campanie [maxim 1.000 de caractere cu spatii]

P.VII Comunicarea proiectului si anexe
- URL campanie
- Upload logo organizatie [preferabil .jpg, .gif, .png]
- Upload CIF [IMAGE, PDF] .
- Upload 3 fotografii din cadrul campaniei [preferabil .jpg, .gif, .png]
- 7 campuri pentru anexe unde puteti transmite link-uri web catre materiale relevante despre proiect si organizatie (articole aparute in presa despre organizatie sau proiectele ei si catre alte materiale de promovare si comunicare, campanii, prezentari, spot-uri video, pagini de social media etc.)
! Nu sunt acceptate arhive sau link-uri de transfer.

P.VIII Date despre organizatorul principal
- Date despre organizatie – sunt preluate automat din formularul de creare a contului
- Date de contact ale aplicantului
- Date de contact ale coordonatorului campaniei
- Date de contact client/ autor.


Functionalitati

Formularul este impartit in noua pasi, ce pot fi accesati prin optiunea “Editeaza”.
Este obligatoriu sa accesati toti pasii si sa introduceti informatii relevante despre proiect in campurile obligatorii (notate cu *).

Formatul formularului va ofera posibilitatea sa completati aplicatia in mai multe sesiuni si sa o reluati de la ultimele informatii introduse. De asemenea, aveti posibilitatea sa reveniti asupra tuturor informatiilor completate in sesiunile anterioare. Formularul poate fi re-accesat, dupa logarea in cont, sectiunea Competitie – pagina Proiectele mele – butonul Vizualizeaza/ Continua inscrierea.

Va recomandam sa NU folositi diacritice in completarea formularului de inscriere, iar datele introduse sa fie salvate si intr-un document word inainte de apasarea butonului "Salveaza" din cadrul fiecarui pas.

Dupa completarea intregului formular de inscriere, va recomandam sa verificati toate datele introduse si sa depuneti proiectul in competitie prin optiunea FINALIZEAZA. Dupa ce lucrarea a fost finalizata nu veti mai putea efectua modificari.

Dupa depunerea proiectului in competitie, statusul din dreptul proiectului se va schimba din “nefinalizat” in “neaprobat”, fara a se mai putea face vreo modificare in continutul formularului.

Dupa aprobarea inscrierii proiectului in competitie de catre echipa de organziare, veti primi un e-mail de confirmare pana in data de 6 aprilie. In caz contrar, veti fi contactat de catre un reprezentant al echipei de organizare pentru revizuirea informatiilor din cadrul formularului.

Daca doriti sa retrageti din competitie un proiect finalizat sau nefinalizat, pentru a sterge formularul de inscriere trebuie sa accesati pagina “Proiectele mele” si sa apasati butonul “sterge” din dreptul proiectului respectiv.

Pentru informatii suplimentare sau asistenta in accesarea si completarea formularului va rugam contactati:
Florentina Loloiu
0728.300.605
contact@galasocietatiicivile.ro