Noua campanie de marketing se lansează printr-un manifest emoționant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet
 
Coca-Cola România lansează „Mai deschiși ca niciodată” (Open Like Never Before), prima campanie lansată de când pandemia Covid-19 a produs atât de multe transformări în întreaga lume.
 
În luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitățile de marketing planificate, alegând să redirecționeze resurse către nevoile comunităților în care își desfășoară activitatea, susținându-și totodată partenerii de retail puternic afectați. Alături de companiile partenere, care îmbuteliază produsele din portofoliu, și de Fundația Coca-Cola, compania s-a angajat să doneze peste 100 de milioane de dolari, la nivel global, organizațiilor care coordonează eforturile locale de ajutorare.
 
În România, Sistemul Coca-Cola, respectiv Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, precum și Fundația Coca-Cola au contribuit la eforturile societății și ale autorităților române de a combate efectele pandemiei, printr-o serie amplă de inițiative, oferind:
 
• Sprijin financiar pentru achiziționarea materialelor de protecție și a echipamentelor necesare spitalelor, oferit în mod direct sau prin intermediul unor organizații, în valoare de aproape 400.000 de euro;
• Băuturi pentru spitale și centre de carantină, totalizând aproximativ 244.000 de litri;
• Sprijin pentru realizarea unor proiecte inovatoare, care ajută comunitatea în perioada pandemiei, în valoare de 15.000 de euro, prin proiectul Future Makers;
• Soluții provenind din fabricile Coca-Cola HBC: un echipament de extracție a ADN-ului, oferit Spitalului Municipal Timișoara, cu ajutorul căruia capacitatea de testare pentru COVID-19 a crescut cu o sută de teste pe zi și viziere de protecție realizate cu ajutorul unei imprimante 3D în fabrica din Ploiești.
 
După această perioadă, Coca-Cola relansează comunicarea publică printr-o nouă campanie. Mai deschiși ca niciodată, creată și dezvoltată de agenția 72andSunny Amsterdam, marchează o perioadă de transformări sociale și culturale. Campania este deschisă de un manifest creat special pentru Coca-Cola de George the Poet, un artist premiat al genului spoken poetry
 
Manifesto-ul este inspirat de promisiunea unor noi posibilități, descoperite în perioada izolării, și ne îndeamnă pe toți să fim „mai deschiși ca niciodată” și să apreciem tot ceea ce avem în jurul nostru. Cuvintele lui George ne încurajează să fim deschiși către schimbare, să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă și să găsim oportunități în această nouă normalitate. 
 
Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România: „Mai deschiși ca niciodată are la bază convingerea că nu trebuie să ne „întoarcem la normalitate”. În schimb, toți avem posibilitatea să mergem înainte și să creăm o lume nu doar diferită, ci chiar mai bună. Este, totodată, o campanie de susținere a partenerilor noștri, inclusiv restaurante, baruri sau cafenele locale, dintre care multe și-au reprimit clienții după o perioadă plină de provocări pentru întreaga industrie.”
 
Lansarea acestui manifest va fi urmată de un program de activități care se vor desfășura pe parcursul anului, până în 2021. Multe dintre ele se vor concentra pe susținerea comunității HoReCa locale. Între acestea, sunt incluse:
 
• Activări digitale create pentru a ne aminti tuturor de momentele de care ne-am bucurat, singuri sau alături de ceilalți, în cafenelele, restaurantele și barurile locale, invitându-ne să apreciem toate aceste clipe, pe care poate că nu le-am prețuit suficient înainte;
• Sprijin pentru partenerii HoReCa, prin oferirea de expertiză și resurse adiționale pentru a-și crea propriile anunțuri publicitare. O platformă dedicată va permite Coca-Cola să susțină industria ospitalității, prin sponsorizarea anunțurilor publicitare, care pot fi customizate și distribuite într-un mod personalizat și autentic.
 
Campania Mai deschiși ca niciodată (#maideschisicaniciodata) invită, totodată, publicul să participe, încurajându-i pe oameni să împărtășească ce și-ar dori să fie diferit și care sunt rezoluțiile pe care și le propun, pentru a fi „mai deschiși ca niciodată”. 
 
În plus, campania mai include:
● Cuvintele lui George the Poet, ca inspirație, ilustrate în diverse execuții, în Out-Of-Home, Digital
● Un spot TV 
● Un plan de engagement cu call-to-action pentru consumatori, care se va derula pe parcursul anului.
 
Agenția de consultanță în comunicare londoneză, Blurred, lucrează alături de 72andSunny Amsterdam pentru această campanie. 
 
***
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume. 
 
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2018, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 594 milioane de euro, echivalentul a 0,29% din PIB.