Fundaţia Telekom Romania a fost acreditată de către Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice să ofere servicii de informare şi consiliere profesională. 
 
Astfel, prin serviciul de informare şi consiliere profesională, Fundaţia Telekom Romania oferă sprijin specializat persoanelor interesate cu privire la alegerea şi schimbarea unui loc de muncă, identificarea specializării potrivite, adaptarea la noile cerinţe ale pieţii, cât şi reorientarea profesională şi orice alte întrebări legate de o profesie.
 
Fundaţia se adresează tinerilor şi adulţilor în cautarea unei identităţi profesionale, celor cu dizabilităţi, care provin din sistemul de protecţie socială, persoanelor care îşi doresc reorientarea profesională, categoriilor profesionale defavorizate, imigranţilor, persoanelor eliberate din penitenciar în căutarea unui loc de muncă, şomerilor, cât şi persoanelor casnice aflate în căutarea unui loc de muncă.
 
Angrenând participanţii în activităţi independente şi de afaceri, reprezentanţii Fundaţiei Telekom Romania doresc să analizeze trăsăturile de persoanlitate, abilităţile, aptitudinile generale şi specifice, motivaţiile şi experienţa acestora, ca să poata identifica ulterior oportunităţi de dezvoltare pentru cei implicaţi în program.
 
Identificarea nevoilor, aptitudinilor şi competenţelor se realizează prin chestionare specializate, fişe de lucru, analize SWOT şi fişe individuale de consiliere profesională. 
 
Pe parte de consiliere psihologică şi formare, Fundaţia colaborează cu Anda Păcurar, psihoterapeut cu o experienţa de peste 11 ani, certificat de către Asociaţia Europeană de Psihoterapie (EAP). 
 
Pe lângă certificarea în informare şi consiliere profesională, Fundaţia Telekom Romania a fost acreditată de către acelaşi Minister pentru programe de training pe competenţe în domeniul IT, antreprenorial, social şi civic. 
 
Începând cu anul 2008, Fundaţia Telekom Romania dezvoltă şi implementează diverse proiecte sociale, umanitare, educaţionale, de mediu şi campanii pentru victimele calamităţilor naturale. În 2015, Fundaţia a dezvoltat campania de strângere de fonduri “Împreună pentru români” şi a susţinut  cu 40.000 de Euro opt proiecte înscrise de organizaţii non-guvernamentale.
 
 
***
Despre Fundaţia Telekom Romani
a
Fundaţia Telekom Romania este o organizație non-profit care susține diferite categorii de persoane aflate în situații speciale, cauze sociale, copii diagnosticați cu boli grave, tineri talentați și răspunde apelurilor umanitare în cazul calamităților naturale.
 
Fundația își propune să identifice, prin interacțiune directă cu angajații si comunitatea, zonele și categoriile sociale care au nevoie prioritar de suport și să răspundă nevoilor reale ale acestora în timp util.
 
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii inovatoare, fixe şi mobile, pentru o comunitate extinsă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. 
 
În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicaţie MyAccount (inclusiv o aplicaţie pe mobil). Prin MagentaONE, Telekom Romania și-a consolidat poziția de lider în furnizarea de soluții complete de telecomunicații și IT&C pentru companiile din România.
 
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România. 
 
Telekom este un brand care aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.