Asociația EDIT lansează prima campanie online de prim-ajutor din România, Leapșa pentru Viață, implementată în parteneriat cu Departamentul pentru Situații de Urgență și I.G.S.U., inițiativă parte a Programului Național ”România în Siguranță”. În contextul în care țara noastră este pe ultimul loc în Uniunea Europeană în ceea ce privește numărul de persoane care cunosc manevrele de prim-ajutor - 90% dintre români nu știu să acorde primul ajutor -  scopul proiectului este de a trage un semnal de alarmă asupra importanței cunoașterii corecte a tehnicilor de resuscitare. 
 
În cazul accidentelor rutiere, jumatate din decese au loc în primele minute de la impact, de aceea primul ajutor este esențial pentru o persoana rănită. Studiile specialiștilor arată că 70.000 de români mor anual pentru că nu primesc la timp primul ajutor. Acest proiect este menit să adauge plusvaloare nevoii de pregătire a societății în ceea ce privește însușirea regulilor de prim-ajutor de bază. 

’’În special în aceste momente grele, considerăm că învățarea corectă a manevrelor de prim-ajutor este vitală. De aceea, am lansat Leapșa pentru Viață, cel mai ambițios proiect de acest fel, prin care ne dorim să ajutăm societatea să evolueze și să răspundem prompt unora dintre cele mai mari nevoi actuale: siguranța și responsabilitatea. Avem alături de noi atât instituții de stat, precum și personalități din lumea entertainmentului și online-ului. Așadar suntem convinși că mesajul nostru va ajunge la cât mai mulți oameni care, de mâine, vor afla cum să acorde primul ajutor.’’ a spus Liviu Zorilă, fondatorul Asociației EDIT.
 
Printre personalitățile care sunt implicate în această inițiativă se numără actorii Șerban Pavlu, Marius Manole, Andi Vasluianu, comedianții Teo și Costel, artistul Deliric, content creators și formatori de opinie din mediul online cu zeci de mii de urmăritori precum Blogul lui Otravă. Aceștia au filmat video-uri de campanie realizate împreună cu SPIDER Group și 111Film în care arată că au învățat cum se acordă corect primul ajutor. Toate activitățile desfășurate în cadrul acestei campanii sunt  pro bono. 
 
 
***
În total, prin intermediul proiectelor desfășurate de
Asociația EDIT s-a ajuns la peste 100.000 de beneficiari: școlari și liceeni, atât din București, dar și din țară.