Ploiești Shopping City implementează începând cu luna ianuarie prima inițiativă de colectare selectivă și administrare a deșeurilor la sursă într-un centru comercial din Ploiești. Desfășurată sub conceptul Natura unui MULȚUMESC, campania dă voce beneficiarilor direcți: Apa, Pădurea, Orașul și pune publicul față în față cu schimbările pe care colectarea selectivă le poate aduce concret în fiecare dintre cele trei medii. 
 
Natura unui MULȚUMESC este o campanie de conștientizare și educare, adresată atât clienților, cât și magazinelor din centrul comercial, și încurajează comportamentul responsabil față de mediul înconjurător. În calitate de promotor al inițiativelor pentru protecția mediului, Ploiești Shopping City își propune educarea publicului pentru un stil de viață prietenos cu natura, punând la dispoziție cadrul optim pentru colectarea diferențiată a deșeurilor. 
 
În prima etapă a proiectului, în Ploiești Shopping City s-au instalat recipiente de colectare selectivă compartimentate după tipul de deșeu: hârtie și carton, plastic și metal, sticlă, deșeu menajer. Prin realizarea procesului de colectare selectivă, clienții centrului comercial pot contribui la reducerea consumului de energie, reducerea poluării, păstrarea unui mediu curat și reducerea cantităților de deșeuri depozitate, cu efecte pozitive vizibile și imediate asupra orașului și a naturii. 
 
În următoarea etapă a proiectului Natura unui MULȚUMESC, în zona de food court a mall-ului se va implementa un sistem de colectare selectivă pentru reciclarea corectă a deșeului menajer și reducerea plasticului, o strategie proactivă de colectare a deșeurilor la sursă. Bazată pe regula celor 4R: Refolosește, Redu, Reciclează, Repetă!,  inițiativa va fi un exemplu de economie circulară și un mod eficient de a proteja mediul, prin reducerea cererii pentru resurse naturale noi și conservarea resurselor limitate neregenerabile. 
 
#ResponsiblyTogether
 
Proiectul Natura unui MULȚUMESC este comunicat sub platforma de responsabilitate socială #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună) și reprezintă angajamentul Ploiești Shopping City pentru dezvoltarea și susținerea comunității. Aceasta va reuni toate inițiativele centrului comercial, dedicate pilonilor de sustenabilitate precum educația, comunitatea și protecția mediului.
 
Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.