În cadrul Galei de Premiere pentru cea de-a 18-a ediție Internetics, care a avut loc pe 28 noiembrie, la DESCHIS Atelier, au fost acordate 48 de trofee, dintre care 19 trofee de Aur, 26 de Argint și 1 Grand Prix. KFC a fost desemnat Clientul Anului, iar MRM // McCann a primit trofeul pentru Agenția Anului, cu 13 trofee obținute și alte 5 nominalizări. 

Trei campanii sociale au fost premiate în cadrul Galei Internetics 2018: 
Take a Seat #togetherformagichome (pentru MagiCamp, autor Jazz Communication, echipă: Jazz Communication: Vali Suciu / Andreea Ghenoiu / Miruna Dumitrescu / Alina Varlanuta / Irina Pencea / Alecsandra Roman / Raluca Matei / Roxana Cozaru).

Premii acordate
: GOLD: categoria – Digital Platforms: secțiunea Social Media: Viral Video & categoria – Interactive Campaigns: secțiunea Digital Component: Social campaigns, political and awareness messages, GRAND PRIX Interactive Campaigns: Digital Component of an Integrated Campaign și SPECIAL AWARD: – Trăiascǎ Capra Vecinului de la GMP şi Westyler.

# Log Out of Hate (pentru Bitdefender, autor Tribal Worldwide România, echipă Bitdefender: Viorica Schipor / Cristina Andrei / Răzvan Mureșan, echipă Tribal Worldwide: Cristina Barhan / Ema Ciceu / Cora Diaconescu / Arnold Vieriu / Adina Militaru / Raluca Ilie / Octavian Aftanasa / Antonia Marcu / Laura Ionescu / Radu Olteanu / Matei Vasiliu / Andrei Soare / Roxana Memetea / Alina Galeriu / Luiza Cernica / Ioana Duca).
 
Premii acordate: SILVER: categoria – Digital Platforms: secțiunea Social Media: Online PR Special Projects, categoria – Interactive Campaigns: secțiunea Full Digital: Social campaigns, political and awareness messages.

Be like a mother (pentru Brewers of Romania Association, autor WOPA, echipă: WOPA: Ileana Serban-Parau / Theodor Sandu / Andrei Deleanu / Mihai Gheorghiu / Robert Neacșu / Silvia Avramescu / Mihaela Giurca / Sandra Bucur / Loredana Paraschiv).

Premii acordate: SILVER: categoria – Interactive Campaigns: secțiunea Full Digital: Social campaigns, political and awareness messages. 
 
Ȋn total, în cadrul Internetics 2018 au urcat pe scenă 15 agenţii şi companii: Centrade Cheil, FCB Bucharest, Friends TBWA Bucharest, Jazz Communication, Kubis Interactive, Leo Burnett Bucharest, Lidl România, MRM // McCann, MSL The Practice, MullenLowe Bucharest, Publicis România, Tribal Worldwide România, WOPA, United Media & Heist Industries.
 
Conform punctelor acumulate din premiile şi nominalizǎrile obţinute, topul celor mai premiate agenţii este:
1. MRM // McCann;
2. Leo Burnett Bucharest;
3. Jazz Communication;
4. Publicis România;
5. MSL The Practice.
 
MRM // McCann a câştigat premii pentru lucrările: „KFC - Studycoin” (2 trofee Gold în „Microsites” şi „Gamification” şi 2 trofee de Argint în secţiunile „Full Digital Campaign: Retail” şi „Digital Brand Experience” ), „KFC – Social Me” (2 trofee de Aur în „Full Digital Campaign: Retail” şi „Online Branded Content”), „VODAFONE - Scrolling Through Life” (2 trofee de Aur în douǎ secţiuni de Digital Craft – Best Website Content şi Best Website Design), „Coca-Cola Bracelet - Artists are calling” (1 Silver în Mobile Campaigns), „Coca-Cola - Inna cans musical album” (1 Gold în Digital component of an integrated campaign: FMCG – Drinks), „Coca-Cola - #samefeeling” (1 Gold la Viral Non Video), „Coca-Cola - Instagram page” (1 Silver în Social Media Pages) şi „Coca-Cola - Holidays are coming back. Again.” (1 Silver în Viral Non Video).
 
Leo Burnett Bucharest a primit 5 trofee pentru: „TELEKOM “NO ROMANIAN LEFT BEHIND” (1 trofeu de Aur pentru „Online PR Special Projects”), „Telekom Vloggers’ SWAP” (1 Gold pentru „Brand Associated Communities”), „Telekom UNLIMITED SUMMER PLAYLIST” (2 trofee Silver în secţiunile „Social Media Special Mechanics” şi „Brand Built Communities”) şi 1 Silver pentru „PAMPERS - “Good night, worries” Lullaby”, în secţiunea „Digital component of an integrated campaign: FMCG –Non food”.
 
Jazz Communication a obţinut noi premii pentru campania Magic Home - „Take a Seat #togetherformagichome” (1 Gold la Viral Video, 1 Gold la „Digital component of an integrated campaign: Social campaigns, political and awareness messages”, gold ce le-a adus şi Grand Prix în sub-categoria Digital component of an integrated campaign din Interactive Campaigns). Campania a luat şi un premiu special „Trăiască capra vecinului” din partea GMP şi Webstyler. Agenţia a câştigat alte 2 trofee cu „Lidl’s 2Million+ Department” – Gold în secţiunea „Social Media Special Mechanics” şi Silver la „Online Branded Content”.
 
Juraţii au mai premiat alte 6 proiecte cu Gold: „Replate Waste” la „Best Website Content” // MullenLowe Bucharest, „Lidl Romania Instagram” la „Social Media Pages” // Lidl România, „Vodafone Istori@” la Mobile Apps // FCB Bucharest şi „Tomorrow's Technology” în secţiunile „Online PR Special Projects”, „Digital Brand Experience” şi „Digital component of an integrated campaign: Services” // MSL The Practice.
 
Topul clienţilor arată astfel:
1. KFC (4 trofee Gold, 2 Silver şi 1 nominalizare);
2. Telekom (2 trofee de Aur, 2 de Argint şi 4 nominalizǎri);
3. Coca-Cola (cu 2 trofee de Aur, 3 de Argint şi alte 4 nominalizǎri);
4. Lidl România (2 trofee de Aur, 2 de Argint, 4 nominalizǎri)
5. Sistemul Medical MedLife (3 trofee de Aur). 
 
De asemenea, extra competiţie au mai fost acordate urmǎtoarele distincţii speciale: 
 
1. Premiul special al juriului – Best Use of Technology: „Tomorrow's Technology” de la MSL The Practice pentru Medlife (proiect ce a obţinut alte 3 trofee de Aur, în fiecare dintre categoriile mari ale competiţiei);
2. Premiul special Youtube - YOUTUBE ADS LEADERBOARD, pentru campania „Vodafone Smart Family – Probăm filtre” de la McCann Worldgroup România, WaveMaker;
3. Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE'S CHOICE acordat campaniei JobZZ.ro - Mecanicii a 23 Communication Ideas în urma voturilor persoanelor prezente în sală la Gala Internetics 2018;
4. Premiul special pentru inovaţie în digital out of home pentru 3 proiecte: „The Perfect Draft” (agenţie: Kubis Interactive, brand: Pilsner Urquell), „Heineken 0.0” (agenţii: Starcom, Momentum, Tribal Worldwide, brand: Heineken 0.0) şi pentru „One Night Gallery + Artivive - Augmented Reality Art”;
5. La acestea se adaugǎ Agency of the Year, marele premiu al competiţiei susţinut de UniCredit Bank: MRM // McCann;
6. Digital Client of the Year sustinut de glo, trofeu ce a mers anul acesta catre KFC
 
Lista completă a câștigătorilor și nominalizaților poate fi văzută pe www.internetics.ro.