"Un stil de viata sanatos" este o campanie sociala menita sa educe populatia Romaniei cu privire la rolul alimentatiei echilibrate si al exercitiului fizic in asigurarea si mentinerea unui stil de viata sanatos. Prin acest program, partile implicate isi propun sa ajute la constientizarea riscurilor presupuse de o alimentatie neadecvata si de lipsa de miscare, oferind solutii pentru a contracara efectele acestora. Dat find faptul ca, in cadrul familiei, femeia are cel mai mare interes fata de alimentatie si fata de modul in care aceasta ii influenteaza propria viata si pe a celor din jur, o componenta a campaniei cuprinde activitati destinate special femeilor. Celalalt segment pe care "Programul pentru un stil de viata sanatos" il abordeaza este reprezentat de tineri, o categorie sociala in dezvoltarea careia exercitiul fizic si alimentatia corecta joaca un rol hotarator. Campania se desfasoara cu sprijinul companiilor membre IAA: Coca – Cola, Danone Romania, Hochland Romania, Intersnack Romania, Kraft Foods Romania, Mars Romania, Nestlé Romania, Pepsi si Unilever South Central Europe. Primul partener media al programului este Phoenix Media, iar implementarea si dezvoltarea materialelor de comunicare au fost realizate de catre Odyssey, agentia desemnata de CNA si IAA pentru derularea proiectului.