Începând din această lună, programul „O nouă viață by Auchan” se extinde în a doua locație a retailerului, respectiv în hipermarketul Târgu Mureș Sud. În cadrul acestuia, clienții vor putea regăsi, în completarea colecțiilor vestimentare din oferta magazinelor, și o vastă selecție de haine purtate, în stare perfectă de comercializare, prin intermediul unui parteneriat cu lanțul de magazine de modă LaMajole.

Demarat în luna februarie în hipermarketul Auchan Cluj Nord, „O nouă viață”, programul de economie circulară a hainelor inițiat de Auchan, reprezintă o premieră pentru piața locală de retail și presupune extinderea ofertei hipermarketurilor Auchan prin integrarea unei game de articole de îmbrăcăminte purtate, prin parteneriate cu magazine de modă specializate.

Astfel, din luna aprilie, programul este disponibil și în incinta hipermarketului Auchan Târgu Mureș Sud, unde clienții pot regăsi și articole de modă purtate, toate colecțiile fiind atent selectate și igienizate conform standardelor în vigoare de către echipa LaMajole, partenerul Auchan în acest proiect. LaMajole va dispune de un spațiu de vânzare de 55 mp în care se vor regăsi în jur de 500 de articole pentru copii și adulți, la prețuri situate între 12–350 lei.  
 
„Suntem bucuroși că etapa pilot de la Cluj a generat rezultatele așteptate, confirmându-ne astfel dorința consumatorilor de a adopta un stil de viață mai responsabil și de a face alegeri care, pe termen lung, contribuie la un viitor mai sustenabil pentru noi toți. Ca urmare, ne continuăm misiunea de a  reduce amprenta de carbon și dorim să extindem acest proiect în cât mai multe dintre magazinele noastre. Economia circulară are la bază un principiu simplu, iar pentru a contribui la persistența materiilor prime pentru generațiile viitoare, ne încurajăm clienții să recicleze, repare sau să reutilizeze pe cât posibil un produs.”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

„Cea mai importantă misiune a noastră este de a acoperi nevoia clienților de a putea cumpăra piesele vestimentare la care ei aspiră, fără a impacta mediul înconjurător. Reacțiile acestora au fost în concordanță cu viziunea noastră de a ne bucura de modă și de a proteja planeta, fapt ce ne dă încredere să extindem acest concept store și în alte orașe din România.”, a declarat Zsuzsa Szekely, CEO LaMajole.

Potrivit studiilor de piață, industria textilă este responsabilă pentru 10% din poluarea cu emisii de gaze cu efect de seră și doar 1% din textilele la nivel global se reciclează. Intențiile companiei vizează reducerea impactului asupra mediului și, în acest sens, Auchan derulează pe plan local multiple proiecte care au ca scop reducerea poluării textile. Printre acestea se numără atât programul O nouă viață, cât și Proiectul de Colectare și Reciclare a Textilelor disponibil în 12 dintre locațiile Auchan.

***
Despre Auchan Retail România    

Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Preocuparea Auchan pentru protejarea mediului înconjurător este continuă, iar la baza acestei afirmații stau campaniile de sustenabilitate desfășurate încă din 2009, când Auchan a introdus automate de preluare pet și doze de aluminu, fiind primul retailer din piața din România care a inclus astfel de măsuri în prioritățile sale. Printre proiectele pe care compania le-a desfășurat se numără plantarea a 100.000 de copaci prin proiectul Mobilizatron, realizarea filmului România neîmblânzită, primul documentar despre natura României, precum și amenajarea a două unități de suport medical pentru pacientii cu forme noncritice de Covid-19. În prezent, Auchan are mai multe proiecte active: „Și mama reciclează”, prin care 819.052 doze au fost colectate doar in 2020, proiectul Zero Risipă, prin care 406 tone de produse au fost salvate de la risipă în primele șase luni, programul național de colectare a uleiului uzat prin care 163.000 litri au fost colectați până în prezent prin hipermarketurile Auchan, dar și semnarea Pactului European privind materialele Plastice, și multe alte acțiuni menite să ajute mediul înconjurător.