Publicul urban - principalul beneficiar al initiativelor ONG-urilor.  
ING Bank Romania lanseaza organizatiilor non-guvernamentale invitatia de a inscrie in competitie proiecte de educatie financiara si dezvoltare urbana. Compania doreste sa finanteze initiative care isi propun cresterea nivelului de educatie financiara a publicului larg (indiferent de varsta), contribuind la o mai buna intelegere a produselor bancare si a principiilor de baza in  administrarea finantelor personale (directia educatie financiara) si/sau proiecte care isi propun sa imbunatateasca viata in mediul urban (proiecte de amenajare a spatiului urban, de conservare a patrimoniului, de dezvoltare a turismului urban etc.) (directia dezvoltare urbana).   
 
Organizatiile neguvernamentale interesate de aceasta competitie pot gasi informatii despre criteriile de eligibilitate, criteriile de evaluare si procedura de inscriere pe site-ul www.ing.ro, sectiunea CSR. Ultima data de inscriere este 25 octombrie 2013.  

Proiectele inscrise trebuie sa abordeze aspecte relevante ale domeniilor stabilite. 
Directiile de implicare in comunitate ale ING Bank Romania au fost stabilite de catre stakeholderii nosti, in urma unui studiu pe care l-am realizat in urma cu doi ani. Investim, asadar, in proiecte de educatie financiara si antreprenoriat, educatie pentru copiii proveniti din familii dezavantajate social si dezvoltare urbana. Ne dorim sa finantam proiecte care abordeaza probleme relevante ale societatii romanesti si care, intr-un mod inovativ si eficient, reusesc sa aiba un impact real, declara Iosefina Frolu, Head of Corporate Communication ING Bank.  

In 2012, banca a sprijinit proiectul educational al Asociatiei Oricum, Manifesto, avand ca beneficiari liceenii din 13 orase ale tarii. In directia educatiei pentru copii proveniti din medii dezavantajate, ING Bank sprijina in 2013, pentru al doilea an consecutiv, proiectul Hai la scoala! al UNICEF, care isi propune sa reduca abandonul scolar. Tot pentru al doilea an consecutiv, compania sustine proiectul Turnul de arta al Asociatiei Make a Point, care isi propune sa transforme turnul de apa al Postavariei din sectorul 2 al capitalei intr-un spatiu artistic.   

Angajatii ING Bank, incurajati sa sustina cauze sociale 
Totodata, pentru a incuraja si sustine implicarea angajatilor sai in comunitate, compania organizeaza de doua ori pe an o licitatie interna pentru proiecte derulate de organizatii neguvernamentale. Angajatii ING Bank inscriu in competitia “Adopta un proiect” initiative sau cauze in care cred si pe care vor sa le sustina, apoi colegii le voteaza pe cele mai relevante. Proiectele cu cele mai multe voturi primesc finantare de maxim 5.000 EUR fiecare. Organizatiile castigatoare sunt, totodata, sustinute ulterior prin actiuni de voluntariat. In aprilie 2013, la prima editie a proiectului, castigatoare au fost Organizatia Umanitara Concordia, Asociatia Touched Romania, Fundatia Baylor Marea Neagra si Fundatia Copii in Dificultate.   


***
ING Bank detine o pozitie solida pe piata bancara romaneasca, oferind o gama completa de servicii financiare. Din 1994 si pana in prezent, ING Bank si-a dezvoltat operatiunile intr-un ritm sustinut, prin diversificarea portofoliului de produse si al celui de clienti, prin lansarea de noi divizii de servicii si prin extinderea teritoriala. In prezent, ING Bank are peste 200 unitati bancare pentru companii si persoane fizice.   
ING Romania face parte din ING Group, institutie financiara internationala de origine olandeza care ofera servicii bancare, de asigurari si de management al activelor unui numar de peste 60 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din 50 de tari. Cu un personal de peste 130.000 de angajati, grupul cuprinde o gama diversa de companii, care isi deservesc clientii sub numele ING.  
***  
Pentru mai multe informatii, va rugam sa contactati: Roxana Colisniuc, Corporate Social Responsability Officer; T: 021 209 14 85; E: roxana.colisniuc@ing.ro