Asociatia pentru Relatii Comunitare organizeaza pe 26 septembrie, la Bucuresti, cea de-a IV-a intalnire anuala a grupului LBG Romania. Acesta reuneste la nivelul impactului comunitar o serie de companii importante care activeaza pe piata din tara noastra.

Ce este Semnatura Sociala a companiei tale? Care este legatura dintre aceasta si strategiile de consolidare a brandului tau? Care sunt sansele de succes pentru atragerea sustinerii clientilor pentru obiective de CSR?

Iata cateva intrebari carora invitatii nostri le vor raspunde in cadrul celei de a patra intalniri anuale a grupului LBG Romania ce va avea loc pe 26 septembrie la hotel Howard Johnson, Bucuresti.

Fii un early bird si inscrie-te aici inainte de 7 septembrie pentru a beneficia de pretul redus - 250 RON. Inscrierile se fac pe site-ul LBG Romania pana la data de 24 septembrie, iar taxa de participare este de 300 RON. Cei care se inscriu pana pe 7 septembrie beneficiaza de pretul redus de 250 RON.

Pentru a raspunde cat mai in detaliu dezbaterii legate de implicarea cat mai eficienta a clientilor in sustenabilitatea companiei, am alocat o sesiune speciala sustinuta de Guy Champniss, cercetator si consultant in domeniul comportamentuui pro-social al consumatorilor si dezvoltarea de brand-uri.

Alaturi el vor fi lideri de opinie si practicieni romani din zona de CSR care ne vor prezenta eforturile pe care le depun companiile romanesti in a gasi cele mai eficiente si durabile modalitati de implicare a angajatilor in comunitate.
 

Mai multe detalii pot fi gasite la adresa: http://lbg-romania.ro/content/.