O noua activitate cu emblema “Calatorie Educativa in Lumea Satului”, sponsorizata  de Infomedia Pro, companie care de 15 ani dezvolta celebrul brand PitiClic, s-a desfasurat pe 9 februarie, in Bucuresti:  la Muzeul de Istorie Naturala“ Grigore Antipa” si la Teatrul  Ion Creanga.

Grupul de 60 de copii, provenit din satele Soldanu si Negoesti, a avut parte de o zi speciala, in care utilul s-a imbinat cu placutul, in mod armonios.
Arta, teatrul, cultura, istoria naturala, dar si voia buna imprimata pe o multitudine de fete de copil, luminoase si zambitoare, au caracterizat, in linii mari, excursia de sambata.

Vizita la Muzeul  National de Istorie Naturala “Grigore Antipa” s-a transformat intr-o “expeditie”, ce le-a satisfacut curiozitatea micutilor, in ceea ce priveste primele lor notiuni despre stiinta, istorie si biologie.
Spectacolul “Pinocchio”, pus in scena la Teatrul Ion Creanga, i-a bucurat nespus pe cei mici. Acesta a transpus in scena o viziune mai moderna a nemaipomenitelor intamplari prin care trece Pinocchio, mica marioneta, devenita, in cele din urma, om; spectacolul are ca sursa de inspiratie „Aventurile lui Pinocchio”, de Carlo Collodi, una din cele mai indragite carti scrise pentru copii.

In concluzie, copiii s-au intors acasa cu impresii si istorisiri frumoase, adunate dintr-o experienta plina de invataminte si amuzament.

Initiativa acestei excursii s-a creionat, a prins contur si, in final, a devenit realitate, prin sustinerea venita din partea Infomedia Pro (PitiClic).

Infomedia Pro (Piticlic) a raspuns pozitiv campaniei de sprijin, destinata copiilor de la sat - Campania "Adopta un sat". De asemenea, s-a implicat in numeroase activitati, cu scop educativ, in satele din judetul Calarasi, participand in mod activ la aceste evenimente si contribuind alaturi de noi la desfasurarea activitatilor.