Asociația Salvați Dunărea și Delta a câștigat primele două locuri la categoria print și locul doi la categoria spot TV la BestAds 2010, devansând campanii media de sute de ori mai costisitoare.Materialele prezente în concurs aparțin unor campanii de conștientizare, derulate în anul 2009. Este al doilea an consecutiv când un print semnat “Salvați Delta” câștigă locul întâi.

 

La categoria spot TV, cele 10 procente din voturi au adus pe locul 2 spotul campaniei de educare și conștientizare “Nu amesteca lucrurile. Colectează selectiv”.

La categoria print, locul doi a fost câștigat tot de campania “Nu amesteca lucrurile. Colectează selectiv”, cu printul “Bathroom - Baia”, aleasă de 18% din persoane.

În fine, câștigătoare la categoria print a fost campania “Fără plastic ar fi fantastic” care conduce detașat în preferințele votanților, cu un procent de 21% pentru printul “Pentru tot ce primim vă mu…im”. Printul poate fi găsit aici.

Ambele campanii de comunicare au fost realizate de partenerii noștri de la Next Advertising.

Ediția de anul acesta a BestAds, singurul festival de publicitate online din România, a adunat 11.188 voturi din partea publicului. Detalii despre BestAds puteți găsi pe  pagina web a concursului.

Printurile si spotul TV câștigătoare pot fi descărcate și de pe site-ul Asociației Salvați Dunărea și Delta.

“Doresc să le mulțumesc sponsorilor care au fost la fel de inteligenți ca noi și ne-au lăsat să ascultăm de colegii noștri de la Next, cărora le mulțumim de asemenea pentru răbdare, rezistență și mai ales ingeniozitate”, a declarat Costel Popa, director Salvați Delta.

“Mulțumim celor de la Salvați Delta pentru că au înțeles că puterea unui semnal de alarmă stă în creativitatea cu care îl tragi. Mulțumim celor care au votat cele două campanii chiar dacă n-aveau nici buget de Avatar, nici susținerea Annei Lesko. Îi rugăm pe această cale pe cei care ne-au dat doar locul 2 la spot TV, să dea și 2% pentru Deltă, ca să mănânce și gura lebedelor ceva, fiind binecunoscut faptul că premiile nu țin de foame”, a declarat Semida Durigă, copywriter Next Advertising.