4 luni mai tarziu, peste 50 de elevi de clasa a X-a si a XI-a participa la deschiderea Me project – un program de educatie non-formala, organizat de Strauss Group si Scoala de Valori, cu scopul de a-i ajuta pe elevi nu doar sa se cunoasca mai bine, ci si sa-si imbunatateasca performanta scolara. 
 
In data de 19 octombrie 2013 Strauss Group si Scoala de Valori in parteneriat cu Liceul Tehnologic „Nicolae Teclu” din Bucuresti lanseaza etapa a doua-a din cadrul programului Me Project.  Parteneriatul presupune o colaborare pe 3 ani, in care elevii vor participa la 12 ateliere de educatie non-formala sustinute de trainerii din Scoala de Valori si traineri-voluntari din cadrul Strauss. Cu un continut interactiv, 30% teorie si 70% practica, programul este structurat astfel: 
  • Spargem gheata invitandu-i sa exploreze  cine sunt si care le sunt valorile personale  
  • Exploram zona de eficienta personala (managementul timpului, managementul spatiului personal; managementul informatiilor) 
  • Dezvoltam abilitatile de gestionare si planificare a bugetului personal, invatand diferenta dintre nevoi si dorinte 
  • Le propunem gestionarea unui proiect cu etape si buget, lasandu-i sa-si manifeste creativitatea
  • Ii provocam sa exploreze diferite optiuni pentru a-si clarifica ce vor sa faca mai departe/ce specializare/cariera li se potriveste.
  •  
    Alegerea liceului s-a realizat pe baza numarului de elevi inscrisi in anul scolar, a specializarilor din liceu, dar si a deschiderii catre un astfel de program.  Primele doua ateliere  au loc in zilele de sambata si duminica, 19 – 20 octombrie. 
     
    Me project a demarat in luna iunie a acestui an, cu 20 de elevi de liceu din Urziceni si imprejurimi, tineri inclusi in programele Word Vision Romania. Au fost 2 zile pline, ce au inclus programe de educatie non-formala, vizite la muzee si cinema, vizita in fabrica Strauss si explicarea procesului de productie. 

    ***
    Scoala de Valori - Adolescentii de astazi, Oamenii de Caracter ai Romaniei de maine! 
    Scoala de Valori este o organizatie non-guvernamentala moderna ce are ca viziune dezvoltarea unei societati bazate pe valori prin educatie inovativa oferita adolescentilor.  Punem sub semnul intrebarii granitele educatiei traditionale si cream oportunitatea elevilor de liceu de a accesa informatii de valoare, de a interactiona cu modele pozitive si de a avea expunere internationala, cu scopul de a oferi experiente de formare a caracterului. In 3 ani de la infiintare programele Scoala de Valori au atras peste 21.000 de elevi de liceu si 200 de licee partenere din 21 de orase din  Romania. 
     
    Strauss Romania, filiala Grupului israelian Strauss, activeaza pe piata din Romania din 1995 si este una dintre cele mai importante companii producatoare de cafea de pe piata locala. Strauss Romania este o companie 360 grade ce ofera consumatorilor nu doar cafea, ci si produse complementare. Fiind activa pe piata de retail, dar si cu solutii pentru Away From Home (HoReCa , Offices & Traffic Locations), compania a dobandit de-a lungul anilor o expertiza solida pe piata cafelei. Branduri de referinta pe piata romaneasca a cafelei, precum Doncafe, Tea Tales, Fort, Choco Divino, Totti Caffe transforma Strauss Romania in unul dintre cei mai importanti jucatori ai pietei de profil, ocupand pozitii de top in clasamentul cotelor de piata. 
     
    Scoala de Valori
    Diana Pintilie 
    Head of Marketing and Communication
    dianaelenapintilie@scoaladevalori.ro 
    +4 0742 473154
    www.scoaladevalori.ro