Evenimentul va avea loc in data de 10 iulie 2013, la Bucuresti. Acesta vizeaza un domeniu de maxima importanta pentru economia romaneasca, intens mediatizat in ultimii ani: turismul si directiile de dezvoltare ale acestuia pe termen mediu si lung. Scopul Colocviului este definirea principalelor prioritati de dezvoltare si promovare a turismului in Romania 2030, pornind de la obstacolele cu care Romania se confrunta in acest moment si directiile de dezvoltare identificate de 50 de experti tineri si consacrati din domeniul turismului.

Colocviul va aduce la masa discutiilor antreprenori, cercetatori, reprezentanti ai mediului privat din industria turistica, reprezentanti ai ONG-urilor active in turism, precum si reprezentanti ai institutiilor si autoritatilor publice cu atributii in reglementarea si dezvoltarea turismului.

Colocviul C.A.E.S.A.R. Turism in Romania 2030 ofera tinerilor pasionati de turism oportunitatea de a se implica in dezvoltarea turismului romanesc. Evenimentul va include dezbateri, prezentari si propuneri in cadrul unor grupuri de expertiza, care vor reuni cei mai buni studenti si absolventi romani din tara si din strainatate, cu experienta si pregatire relevanta in domeniul turismului, precum si experti consacrati din industria turistica romaneasca. 

Discutiile se vor desfasura pe grupuri de expertiza, avand urmatoarele tematici:
Analiza resurselor umane, naturale si culturale ale Romaniei
Mediul de business, tehnologie si infrastructura – factori exponentiali pentru dezvoltarea turismului
Mediul legislativ si proceduri in turism
Elemente de branding si avantaje competitive ale Romaniei

Fiecare grup de expertiza va identifica principalele obstacole cu care se confrunta turismul romanesc, precum si solutii viabile spre dezvoltarea acestui domeniu, raportate la orizontul de timp 2030. Rezultatul final va fi un raport care va cuprinde principalele directii si principii de dezvoltare si promovare a turismului romanesc, pe care expertii tineri si consacrati din tara si din strainatate le vor putea asuma in egala masura.

Inscrieri.
Tinerii interesati sa participe la colocviu se pot inscrie pana la data de 7 iulie 2013, prin completarea formularului de inscriere disponibil aici: https://docs.google.com/forms/d/1dD75HCO6LWWg4LwW8fNgP3KxfmcgatAcmTNvU-Q4scI/viewform si prin transmiterea unui CV la adresa turism@caesar-romania.eu. Aplicatiile vor fi analizate de un juriu restrans format din experti in domeniul turismului. De asemenea, cei care cunosc tineri cu experienta relevanta in domeniul turismului sunt rugati sa ii recomande prin formularul de recomandare disponibil aici: https://docs.google.com/forms/d/1RFrZZ_MS8YM8UshN8sRC-Cq91ChiKh9xtfqNwOnY4NE/viewform.

Colocviul C.A.E.S.A.R. Turism in Romania 2030 este primul pas in conceperea unei strategii de dezvoltare pe termen lung a turismului romanesc, din perspectiva unor experti consacrati. Valoarea adaugata este cu atat mai mare cu cat, la momentul de fata,  in pofida existentei unui potential turistic variat si valoros, turismul este grav afectat de lipsa unei viziuni unitare si coerente pe termen lung, care sa integreze nevoile individuale de dezvoltare si promovare ale diferitilor actori din industria turistica. 

***
Liga Studentilor Romani din Strainatate (LSRS) ofera studentilor si absolventilor romani de peste hotare un cadru deschis de dialog si actiune.

LSRS promoveaza initiativa, profesionalismul si solidaritatea membrilor sai, ca reprezentanti de valoare ai Romaniei, si o atitudine pozitiva fata de perspectivele reorientarii lor spre tara.

Obiectivul principal al LSRS este de a apara si promova drepturile si interesele academice, profesionale, sociale, civice si culturale ale membrilor sai, precum si de a sprijini contributia lor la dezvoltarea Romaniei.
LSRS este o organizatie neguvernamentala, apolitica si echidistanta.

Young Skal reprezinta o diviziune a organizatiei Skal International, creata special pentru studenti si tineri profesionisti din domeniul turismului.

Misiunea Young Skal este sa recruteze toate persoanele ce activeaza in sfera vanzarii si promovarii serviciilor turistice spre miscarea Skal.
Obiectivul principal il reprezinta integrarea si familiarizarea acestora cu valorile de baza ale organizatiei Skal International: Prietenie, Pace, Solidaritate si Promovarea intereselor comune din domeniul turismului, atat la nivel local cat si international.
Young Skal este destinata tuturor tinerilor profesionisti care studiaza sau activeaza in domeniul turismului de cel putin doi ani. Ideea de baza a constituirii Young Skal o reprezinta atragerea tinerilor profesionisti in cadrul organizatiei si promovarea lor la statutul de membri Skal activi, odata cu atingerea nivelului de expertiza necesar.