Ce cautam? O persoana comunicativa, muncitoare, creativa, receptiva, dinamica/mobila.

Aplicatiile (CV care sa includa referinte la experienta in redactare text, creativitate, implicare PLUS scrisoare de intentie) le asteptam la cristiana.ionescu@hospice.ro pana la data de 31 ianuarie 2012.

Descrierea postului : FUNDRAISER
Promoveaza misiunea, viziunea si valorile Fundatiei Hospice Casa Sperantei, cu scopul de a creste notorietatea organizatiei, a crea o imagine publica favorabila si a optimiza campaniile de atragere de fonduri.

Gaseste oportunitati pentru finantare a organizatiei si realizeaza actiuni de strangere de fonduri concrete, prevazute in planul anual al organizatiei.

Responsabilitati principale
- Coordoneaza, implementeaza si evalueaza/ raporteaza intern campanii si evenimente de atragere de fonduri, conform strategiei organizatiei si alocate prin planul anual;

- Contribuie la implementarea programului permanent de cultivare si extindere a bazei de sponsori si donatori (abordare, alimentare si up date baza de date, newsletter periodic, scrisori de multumire)

- Realizeaza analize, monitorizari si rapoarte in concordanta cu cerintele finantatorilor/ sponsorilor ;

- Identifica oportunitatile de finantari si granturi active si concepe proiecte/ scrie aplicatii pentru sustinerea financiara a serviciilor gratuite de ingrijire paliativa asigurate de HOSPICE Casa Sperantei;

- Contribuie la informarea interna si externa asupra statusului si rezultatelor programelor de atragere de fonduri derulate de departament.

Cerintele postului
Competente obligatorii
- Experienta min 2 ani in domeniile: relatii publice, comunicare, marketing, publicitate, fundraising, coordonare evenimente, scriere granturi;

- Studii superioare in domeniile comunicare, jurnalism, marketing, stiinte umaniste ;

- Excelente abilitati de comunicare orala si scrisa, cu atentie spre detaliu ;

- Excelente abilitati sociale, de relationare, de reprezentare;

- Prezenta placuta, degajata, credibila;

- Crede in misiunea, viziunea si valorile organizatiei noastre

- Limba engleza fluent

- Calculator – internet, office

Alte competente si abilitati
- Contacte si relatii prestabilite cu massmedia;
- Persoana inovativa, creativa, temerara;
- Bune abilitati de relationare cu diferite niveluri ale organizatiei;
- Confortabil in rolul de a solicita servicii probono sau fonduri;
- Capabil sa isi gestioneze timpul si sa lucreze sub presiune;
- Empatie si motivatie de a lucra cu copiii, tinerii sau beneficiarii  serviciilor sociale;
- Capacitate de analiza si planificare;
- Un foarte bun membru in echipa;
- Disponibilitate pentru a lucra in weekend cand situatia o cere;
- Permis de conducere.