Freedom House Romania si Edipresse AS Romania, cu sprijinul Vodafone - sponsor fondator, UniCredit Tiriac Bank si ECO-ROM Ambalaje, au premiat joi, 19 iulie 2012, la Institutul Cultural Roman, castigatorii celei de-a XIV-a editii a concursului "Tanarul Jurnalist al Anului 2011".

In acest an, concursul a fost impartit in 4 sectiuni:
1. ACTUALITATE INTERNA/SOCIAL (sustinuta de Vodafone Romania)
2. TELECOM & GADGETS (sustinuta de Vodafone Romania)
3. FINANTE (sustinuta de UniCredit Tiriac Bank)
4. MEDIU/ECOLOGIE (sustinuta de ECO-ROM Ambalaje)

Pentru fiecare dintre cele 4 sectiuni din concurs, juriul a selectat un numar de nominalizati, dintre care s-a ales, mai apoi, castigatorul Marelui Premiu, in valoare de 4000 Lei.

Jurnalistii au fost desemnati castigatori ai concursului Tanarul Jurnalist al Anului 2011 in urma unui proces de jurizare care a urmarit tehnica jurnalistica, scriitura, capacitatea de analiza. Acuratetea documentarii, precum si capacitatea de a identifica subiecte de interes public au fost, de asemenea, puncte importante in selectia nominalizatilor si apoi a castigatorilor.
 

Despre concursul Tanarul Jurnalist al Anului
Am pornit la drum in 1998, cu o singura sectiune si cu un singur sponsor - Vodafone. In acest an, concursul Tanarul Jurnalist al Anului a ajuns la editia a XIV-a, cu patru sectiuni si trei sponsori.

Din dorinta de a incuraja specializarea jurnalistilor, am adaugat de-a lungul anilor noi sectiuni si am castigat noi sponsori. Concursul a evoluat pe masura ce a capatat prestigiu.

Fiind un premiu pentru tineri, am avut o mare grija in alegerea membrilor juriului, a acelor oameni capabili sa recunoasca valoarea. Din convingerea ca reputatia si credibilitatea acestui concurs este data de oamenii care il gireaza, componenta juriilor a ramas in mare parte aceeasi de-a lungul timpului.

In final, acest proiect si istoria lui reflecta o munca sustinuta, de echipa. Aceleasi jurii, aceiasi parteneri media si aceiasi sponsori - companii care au ramas alaturi de noi pentru ca impartaseau un tel comun: o presa mai buna intr-o societate mai buna.


Mai multe detalii, inclusiv castigatorii, pot fi gasite la adresa: webpr.ro