*norma intreaga, post disponibil imediat
 
Descriere: managerul de comunicare ajuta fundatia sa fie mai cunoscuta si inteleasa de publicul local relevant. Dezvolta strategia si planul de comunicare generale si pentru fiecare proiect si eveniment in parte. Coordoneaza activitatile de comunicare, in parteneriat cu alti membri din echipa si colaboratori. Scrie si vorbeste despre fundatie in mediile relevante.  

Principalele responsabilitati: 
• Participa la planificarea strategica si la stabilirea obiectivelor generale ale fundatiei;
• Dezvolta si implementeaza planul de comunicare si gestioneaza bugetul de comunicare;
• Stabileste si atinge obiective ambitioase de comunicare pentru proiectele si evenimentele fundatiei;
• Propune si dezvolta concepte creative pentru campaniile de promovare ale proiectelor si evenimentelor fundatiei;
• Dezvolta materialele de comunicare ale fundatiei (site-urile web, raportul anual, comunicate de presa);
• Asigura vizibilitatea fundatiei in social media; 
• Organizeaza intâlniri si dezvolta relatii cu presa si bloggerii;
• Scrie povesti despre donatori, proiectele finantate si evenimentele organizate;
• Ofera suport in dezvoltarea de programe de finantare si atragere de fonduri;
• Pastreaza relatia cu colaboratorii (agentii de publicitate, furnizorii de design, de productie publicitara, organizatorii de evenimente etc.).

Candidatul ideal:
• Este un comunicator natural, deschis si pozitiv;
• Este interesat in mod natural de comunitati;
• Are experienta anterioara relevanta, de minim trei ani, in comunicarea non-profit, agentii de comunicare sau departamentele de comunicare si marketing din companii mari;
• Poate derula o campanie de comunicare si poate organiza un eveniment fara supervizare;
• Are experienta de account management si este interesat sa acorde servicii de calitate catre comunitate si donatori;
• Este bine conectat cu media, bloggerii si alte grupuri relevante in Bucuresti;
• Scrie bine si vorbeste corect limba româna;
• Are o buna experienta de lucru cu Wordpress, Facebook, MailChimp;
• Are o buna experienta de lucru cu MS Office si poate face prezentari de calitate;
• Poate construi si monitoriza bugete;
• Are o buna cunoastere a limbii engleze;
• Poate avea un program flexibil, pentru ca postul presupune uneori lucrul seara sau in weekend.

De ce sa aplicati:
• Salariu competitiv pentru mediul ONG
• Participarea la schimburi de experienta si traininguri, in tara si strainatate
• Contributia la o schimbare reala, pe termen lung, a comunitatilor si spiritului de comunitate din Bucuresti
• Posibilitatea de a contribui la un proiect in plina crestere 
• Apartenenta la o echipa mica, atenta la procese si rezultate

Procesul de selectie:
• Trimiteti CV-ul, o scrisoare de intentie de maxim o pagina si o lista cu doua recomandari relevante la alina@fundatiacomunitarabucuresti.ro, pâna cel tarziu la 8 martie 2016. 
• Aplicantii selectati vor fi invitati la un interviu pe masura ce aplica.
• Aplicantii din lista scurta vor rezolva o tema practica, inainte de decizia finala. 

***
Fundatia Comunitara Bucuresti investeste timpul, banii si energia bucurestenilor pentru a crea comunitati in care sa ne simtim ca acasa. Colectam fonduri de la afaceri locale si persoane particulare, pentru a finanta proiecte care stimuleaza initiativa si aduc oamenii impreuna in comunitati. 
In primii patru ani de activitate, am acordat peste 1 milion de lei, finantare catre mai mult de 100 de proiecte din Bucuresti si Ilfov. Am dezvoltat proiecte si fonduri de finantare precum Swimathon, 8 hours overtime for a good cause, Fondul Stiintescu, Fondul Mega Image pentru Comunitate, Mobilizam excelenta. Suntem parte dintr-o miscare nationala, alaturi de alte 14 fundatii comunitare din tara. Pentru mai multe detalii, vizitati www.fundatiacomunitarabucuresti.ro si www.facebook.com/fundatiacomunitarabucuresti