Stiai ca...
Principiile folosite in marketing pentru a vinde produse clientilor pot fi folosite de o organizatie pentru a “vinde” idei, atitudini si comportamente?
Marketingul social este folosit, in principal, pentru influentarea comportamentelor sociale, in beneficiul comunitatii si societatii, in general?
Marketingul social are in centru clientul, nu produsul?
Marketingul social poate fi folosit foarte bine si de sectorul non-guvernamental, nu numai de sectorul business?

La cate din aceste intrebari ai raspuns pozitiv? La niciuna sau la mai putin de jumatate?

Atunci te invitam in data de 01.04.2010, 09.00-17.00 la training-ul de Marketing Social, pe care Fundatia Sensiblu l-a creat special pentru tine, impreuna cu Andreea Ionescu, Brand Maker, Managing Partner ConsultWare.

Locatie: Sediul Fundatiei Sensiblu, Aleea Negru Voda Nr. 4 Bl. C3A Sc. 3 Et. 3 Ap. 43 Sector 3 Bucuresti

Cost:
Ong-uri mari (bugete peste 100 000 euro anual, in ultimii 3 ani) – 400 ron
Ong-uri medii (bugete intre 50 001 – 100 000 euro anual, in ultimii 3 ani) – 300 ron
Ong-uri mici (buget sub 50 000 euro anual, in ultimii 3 ani) – gratuit

Numarul locurilor pentru ong-urile mici este limitat – 5 locuri/sesiune.
Grupele sunt formate din maxim 12 persoane, in ordinea inscrierilor.

Contravaloarea cursului se plateste pana la data de 31.03.2010, in contul RO07 BACX 0000 0000 3080 0310, Banca Unicredit Tiriac Sucursala Charles de Gaulle, cu mentiunea “Servicii formare”. Va rugam sa trimiteti dovada platii scanata pe adresa cristina.horia@adpharma.com.

Informatii suplimentare: Cristina Horia, tel. 0726 301 331, cristina.horia@adpharma.com

*    *    *

Despre Fundatia Sensiblu
Organizatie non-guvernamentala si non-profit infiintata in mai 2002, Fundatia Sensiblu s-a lansat oficial prin programul Casa Blu, prin care ofera asistenta femeilor si copiilor victime ale violentei domestice. De-a lungul activitatii sale, Fundatia Sensiblu a schimbat in bine vietile a peste 3000 de femei si copii abuzati, care au primit consiliere psihologica, juridica si sociala. In ultimii 2 ani, Fundatia Sensiblu a dezvoltat proiecte educative pentru parinti, cursuri de formare a specialistilor care intervin in cazurile de violenta domestica si training-uri pentru organizatii non-guvernamentale.


Despre Andreea Ionescu – Brand Maker, Managing Partner, ConsultWare

Evolutia profesionala a Andreei Ionescu a fost foarte interesanta, pornind de la industria chimica, trecand prin presa si ajungand la servicii de consultanta. Indragostita de managementul pragmatic descoperit peste Atlantic, Andreea a ocupat mai multe pozitii de conducere in Connex, actuala Vodafone, oferind, in paralel, consultanta pentru retailerul Metro si, mai tarziu, pentru A&D Pharma, avand activitati in piata din domeniul distributiei, serviciilor de marketing si a vanzarii cu amanuntul a produselor farmaceutice. In prezent este Brand Maker si Managing Partener la ConsultWare.
Andreea este intr-o cautare permanenta a perfectiunii - proiectul perfect, clientul perfect, provocarea perfecta – considerand ca e intotdeauna loc pentru invatare si dezvoltare.
Este trainer si facilitator certificat, manager si speaker motivational, specializata in marketing strategic, business analysis si branding.