PR Romania a lansat recent un demers de cercetare singular, prin care mai mult de 750 de manageri si specialisti în comunicare/public affairs din companii, fundatii corporatiste, ONG-uri, precum si întregul spectru de reprezentanti ai clasei politice, au prilejul sa vorbeasca despre modul în care se desfasoara activitatile de lobby din Romania.

Opinia ta este un plus fata de ceea ce stim despre perceptia acestei activitati în societatea româneasca. Poti face mai relevante rezultatele cercetarii noastre oferindu-ne 5 minute pentru completarea chestionarului.

Credem ca activitatile autohtone de lobby ar putea fi imbunatatite printr-un plus de analiza si cercetare. În acest moment nu avem o cunoastere profunda a activitatilor de lobby din Romania. Exista doar frânturi de informatii despre actorii acestei industrii, dar nu se cunosc mecanismele si instrumentele concrete, abordarile de succes, precum si neajunsurile si erorile demersurilor autohtone de lobby.

Rezultatele acestui studiu complex vor permite o fotografie realista a activitatii de lobby si vor putea fi folosite ca referinta de baza în strategia organizatiilor dar si a decidentilor politici în evaluarea mai corecta a acestei activitati.