close

Abonează-te la newsletter

Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.




Participanti & Proiecte



Institutul care merita!



| Organizator:
    Asociatia Autism Voice
| Categorie:
    Campanii de comunicare pe teme sociale
| Problema de fond
    1 din 54 de copii suferă de autism în România cf. estimărilor OMS asupra țării, însă date oficiale autohtone nu există. Nu știm nimic despre realitatea acestui fenomen. Servicii pentru autism există în țară preponderent pentru copii. Pentru adolescenți aproape nimic, iar pentru adulți nu există nimic. Sănătatea mintală este domeniul în care nu se investește aproape nimic la nivel național. Fără cercetare și dezvoltare, nu putem vorbi despre realizări concrete la nivel real. Pentru a ne îndeplini scopul, acela prin care și România să aibă un centru unde se pot găsi absolut toate resursele necesare pentru oricine suferă de tulburări, campania de comunicare era singura soluție pentru a ne atinge obiectivele de awarness și fundraising.

| Scopul campaniei
    Să aducem awarness național cauzei și să strângem 270.000 euro.

Institutul care merita! Institutul care merita! Institutul care merita!

| Client campanie
    Autism Voice

| Autor campanie
    Pastel Age & Autism Voice

| Acoperire campanie
    Bucuresti

| Date beneficiari
    

| Descriere campanie
    Campania noastră a pornit de la dorința de a strânge suma de 270.000 euro, necesară pentru a deschide Institutul Autism Voice, primul centru multifunctional de recuperare și cercetare în autism, și de a crește nivelul de conștientizare asupra ce înseamna viața copiilor cu autism pe termen-lung. În România nu există date oficiale despre acest fenomen. Știm ceva mai multe despre copiii cu autism la nivel urban, dar nimic la nivel rural, iar despre adolescenți și adulți cu autism nu se știe aproape nimic. Nu există cercetare sau dezvoltare în domeniu. Serviciile și programele dedicate circular recuperării și integrării celor ce suferă de autism sunt limitate. Institutul Autism Voice are capacitatea de a aduce lumină în foarte multe aspecte legate de acest fenomen în România, iar prin campania noastră, am vrut să aducem în prim-plan aceste lucruri. În trei luni de zile, am reușit să atingem aproape toată suma de bani necesară și să transmitem național mesajul nostru - fără servicii multifuncționale și cercetare în autism, nu putem vorbi cu adevărat de integrare!

| Date beneficiari direcţi
    Institutul Autism Voice va servisa direct:
- 500 de copii cu autism din medii defavorizate familii sărace sau orfelinate anual prin servicii complexe de recuperare in centru
- 1000 de aparținători ai copiilor înscriși pentru recuperare în Autism Voice sau a tutorilor legali asistenților sociali anual prin traininguri si consiliere
- 300 de profesori anual prin 10 instruiri gratuite pentru profesori
- 300 de medici anual prin 10 traininguri gratuite pentru medici
- 300 de psihologi anual prin serviciile de formare in terapie ABA
- 40.000 familii prin cercetare și dezvoltare de instrumente și studii în domeniu


| Strategia și implementarea campaniei
    Am avut o abordare în 4 pași:
1. Organizarea și documentarea audio-video a unui experiment social cu 9 persoane publice implicate
2. Generarea de conținut organic/gratuit pe baza experimentului
3. Răspândirea campaniei în mass-media
4. Prezentarea campaniei către factorii de decizie din companii
1. Experimentul
Confruntarea cu TSA este o luptă continuă fără o bază de cunoștințe adecvată, așa că ne-am pus o întrebare: atunci când nu știi cu ce te lupți, cum poți ști ce „arme” să folosești?
Pentru a genera un impact maxim, am selectat un grup de 9 KOL și i-am convins într-un experiment care a avut loc pe aleea principală a unui centru comercial. Trebuiau să treacă printr-o cutie neagră mare cu două camere, fără să știe la ce să se aștepte.
În prima cameră, în timp ce erau expuși la zgomote puternice și tulburătoare care veneau din camera a doua, li s-a cerut să aleagă una dintre armele disponibile, pentru a se proteja de eventualul pericol.
Doar intrând în a doua cameră și-au dat seama ce a generat zgomotele (un copil cu TSA în mijlocul unei crize de furie) făcând arma lor fără valoare. Mesajul campaniei a fost dezvăluit - „Ajută-ne să găsim armele CORECTE împotriva ASD. Donează.” – semnat de Institut. Ieșiți din cutie, aceștia au fost intervievați despre experiența și suferința pe care a creat-o.
2. Conținut organic/gratuit
Experimentul în sine și interviurile au fost editate într-un videoclip și viralizate. KOL-urile au împărtășit experimentul pe platformele lor, în cascadă și de alte KOL-uri pe platformele lor.
ProTV a fost dornic să ajute cu două săptămâni de 30 de secunde. reclame gratuite pe toate canalele lor și dezbateri live la La Maruta Show. În plus, am avut o serie de interviuri live radio și podcast.
3. Campanie media
Deoarece dorim să comunicăm unui public larg, videoclipul experiment a fost dezvoltat într-o campanie digitală, împreună cu o serie de elemente vizuale, și răspândit pe GDN, YouTube, Facebook, Instagram și LinkedIn, atât conținut și reclame partajate, reclame radio și reclame video de interior. . În plus, am organizat o prezentare media, obținând o acoperire impresionantă într-o gamă largă de publicații
4. Pitching către corporații
A determina factorii de decizie să doneze a fost un proces care se desfășura deja de luni de zile. Cu ajutorul campaniei noastre, am convins 15 companii să contribuie. Am reușit acest lucru trimițând ultimele scrisori de intenție prin e-mail, cu mesaje și materiale de campanie și prin prezentare live.


| Impactul campaniei
    Față de obiectivul de fundraising de 270.000 EUR, am reușit să strângem 177.000 EUR între 15 octombrie 2021 și 31 decembrie 2021 din paartea a peste 4000 de donatori online și 15 companii. Față de obiectivul de awarness, cauza noastră a fost difuzată în toate mediile online și mass-media necesare (online, TV, radio) și a atins peste 21.000 de vizionări pe Youtube, peste 100.000 vizionări pe Facebook, peste 20.000 vizionări pe Instagram și peste 10.000 vizionări pe Linkedin.

| Buget
    25.000 - 50.000 Euro

| Partenerii campaniei
    

| Website campanie
    





Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes