7 octombrie e o zi de împărtășit inshight-uri cu oamenii de care depinde comunicarea unor proiecte care clădesc România pe care ne-o dorim cu toții. Ne consultăm direct cu toți actorii implicați (ONG-uri, agenții, finanțatori) într-un atelier-dezbatere despre sănătatea comunicării ONG-urilor din România. 

Vrem discuții cât mai aplicate, uite 3 întrebări cărora le vom căuta răspuns împreună:
1. Cât de pregătită este industria de comunicare din România să lucreze cu organizații neguvernamentale? Dăm microfonul agențiilor și freelancerilor care au răspuns nevoilor de comunicare ale ONG-urilor. Cum se pregătesc pentru nevoile specifice ale ONG-urilor, cu ce sunt acestea diferite de ale altor clienți și de ce uneori colaborarea nu funcționează? 

2. Cum îi convingi pe finanțatori să aloce un buget specific pentru comunicare?
Ceva ce definește proiectele de succes este puterea lor să inspire. De ce nu se poate întâmpla asta în lipsa unor bugete de 10-20% alocate fix acestui scop?

3. Ce face diferența, cum poate o campanie sau un proiect ONG să rupă fâșul? Altfel spus, poveștile de dragoste despre care ne întrebam la început. Ele au existat și vom căuta factorii fără de care nu s-ar fi putut întâmpla, ca ele să nu rămână cazuri singulare. 

Știm că ai lucruri de spus pe aceste subiecte, așa că te vedem și pe tine implicat în dezbateri: să pui întrebări, să ne împărtășești din experiența ta, să-ți clarifici propriile neclarități. 

Participarea la eveniment este gratuită, confirmă locul la link-ul acesta până pe 20 septembrie.
Revenim noi la tine apoi și cu agenda & alte detalii. 

Evenimentul marchează și finalul programului Policlinica de Marketing și Comunicare pentru ONG-uri, derulat de Fundația Friends For Friends și sprijinit financiar de Romanian-American Foundation, care a fost alături de mai mult de 35 de organizații non-profit în încercarea de a comunica mai bine cu beneficiarii și audiențele lor.