Cărturești și Veranda Mall lansează o campanie de promovare a lecturii, printr-o activare specială care face ca spațiul de parcare din mall să capete personalitate prin asocierea cu titluri clasice de carte.
 
Campania a fost lansată pe data de 5 aprilie 2021 și continuă acțiunile de promovare a lecturii inițiate de Cărturești în fiecare an cu ocazia Zilei Internaționale a Cărții. Ca execuție specială, în exclusivitate în Veranda Mall, parcarea centrului comercial a fost transformată într-o invitație la lectură.

Locurile de parcare au fost redenumite după titlurile unor cărți clasice, îndrăgite de foarte mulți cititori, precum: Lolita, de Vladimir Nabokov, Emma, de Jane Austen, Marele Gatsby, de F. Scott Fitzgerald, Anna Karenina, de Lev Tolstoi sau Doctor Jivago, de Boris Pasternak. Mecanismul campaniei este unul interactiv: cei care folosesc spațiul de parcare al mall-ului sunt invitați să facă o fotografie titlului cărții pe care doresc să o citească, dintre cele promovate în parcare, să vină  în librăria Cărturești din Veranda Mall și să o arate librarului pentru a primi cartea la un preț special.
 
Campania cuprinde o serie de execuții vizuale care integrează citate din cărți cu intenția de a ne transpune măcar pentru câteva minute în starea de bine resimțită atunci când citim. Activarea din parcare completează conceptul campaniei, prin care orașul devine sală de lectură, iar librăria, anticamera culturală a spațiului urban.
 
„Anul trecut a adus multe schimbări în viețile noastre, am pierdut multe dintre lucrurile dragi de până atunci, dar ne-a ajutat și să redescoperim sau să întărim obiceiurile bune precum lectura. Ne-am bucurat că partenerilor noștri de la Veranda Mall le-a plăcut ideea campaniei, le mulțumim că ni s-au alăturat în acest demers și ne-au ajutat să transformăm un loc utilitar din oraș, cum ar fi o parcare, într-o invitație la lectură”, a declarat Iulia Teliban, Marketing Manager Cărturești.
 
Campania vine în continuarea demersului Cărturești de a duce cartea în viața de zi cu zi. La deschiderea librăriei din Veranda Mall, timp de o săptămână, Cărturești a ieșit cu o tarabă în Piața Obor, unde a vândut cărți, în compania vânzătorilor de fructe și legume.
 

„Într-o perioadă plină de provocări pentru noi toți, prietenii și partenerii de la Cărturești au venit către noi cu o inițiativă de a transforma un spațiu căruia puțini oameni îi acordă atenție, într-un loc viu și plin de imaginație. Credem că anul 2020 i-a ajutat pe mulți să redescopere lectura și vrem să îi ajutăm pe partenerii de la Cărturești să ducă mai departe acest obicei, oferindu-le tot suportul necesar în demersurile creative și inedite pe care le-au arătat de-a lungul timpului.”
, a declarat Oana Boiangiu, Senior Marketing Coordinator Veranda Mall.
 
Conceptul și strategia campaniei aparțin agenției VMLY& R Commerce / Geometry. Echipa agenției a fost formată din Bogdan Teodorescu - Creative Director, Andreea Golban - Senior Copywriter, Cristian Nichita - Senior Art Director, Cristina Ungureanu - Head of Strategy, Simona Costea - Client Service Director, Claudia Lungu - Account Director, Irina Matei - Account Manager, Dorina Sandu - Senior DTP, Simona Chiritoiu - Traffic Manager.
 
Perioada de desfășurare a campaniei de promovare a lecturii în Veranda Mall este 5 aprilie – 5 iunie 2021.
 
***
Despre Cărturești 
Cărturești este prima librărie-concept din România, deschisă la finalul lui 2000 și dedicată unei noi experienţe de cumpărare și promovare a cărţii şi a produselor culturale. Devenit cel mai important lanț de librării de pe piața din România, Cărturești are în prezent 38 de spații care redefinesc ideea de librărie. Printre librăriile flagship ale brandului se numără Cărturești Carusel, inclusă în topul The Telegraph al celor mai frumoase librării din lume, Cărturești Verona, cel mai mare spațiu dedicat lecturii și ofertei de carte din București sau Cărturești Modul, o librărie de cultură vizuală care aduce în plus o grădină interioară, o galerie de artă contemporană și o cafenea.