Avand in vedere cresterea ratei abandonului scolar, Asociatia Ovidiu Rom, Asociatia Telefonul Copilului, Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii, Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului si Unicef si-au unit fortele pentru ca educatia sa devina o prioritate pe agenda publica. Scopul Campaniei "Scoala te face mare" este sa ridice gradul de participare scolara a copiilor saraci din Romania. Prima etapa a campaniei "Scoala te face mare" include persoane publice (celebritati) pentru a capta atentia publicului si pentru a-i incuraja pe oameni sa actioneze. Prima serie de spoturi sociale ii au ca “ambasadori” pe Andreea Marin Banica, Dana Deac, Cabral Ibacka, Damian Draghici, Dan Bittman. Mari companii media au acceptat deja sa promoveze spot-urile in conditii pro bono prin intermediul propriilor posturi de televiziune si publicatii. Mesajul va fi de asemenea promovat de partenerii din mediul de afaceri prin produsele acestora si prin plasarea afiselor in locatii cu trafic intens.