Adservio și Școala de Bani lansează programul „Educație digitală pentru școala rurală” și invită școlile și liceele din mediul rural să aplice pentru a câștiga acces timp de un an la platforma de management educațional, Adservio. Înscrierile s-au deschis pe 12 mai și se încheie în data de 6 iunie.
 
Adservio este o platformă online de management educațional, care ajută școlile să fie mai eficiente și să întărească legătura cu elevii și cu părinții. Cu Adservio, profesorii economisesc timp și au la dispoziție un singur instrument pentru predare – învățare - evaluare, în orice tip de scenariu. Directorii au o viziune completă asupra activității școlii și pot obține statistici și rapoarte cu un singur click. Elevii își gestionează mai ușor învățarea, iar părinții sunt la curent cu activitatea lor școlară.
 
Programul își propune să faciliteze transformarea digitală în mediul rural și să le ofere elevilor contexte de învățare relevante. Sunt eligibile toate școlile și liceele din mediul rural care își doresc o educație de calitate pentru elevii și profesorii lor, dar care nu au resursele necesare. Pe lângă acces în platformă, școlile vor beneficia și de pregătire pentru utilizarea ei, dar și de cursuri personalizate de educație financiară pentru profesori, elevi și părinți. Valoarea totală a programului este de 7.000 de euro. 

„Am început să colaborăm cu BCR în cadrul programului de accelerare pentru companii InnovX-BCR, la care am participat la finalul anului trecut. Atunci am aflat de proiectul Școala de Bani și ne-a plăcut foarte mult conceptul: ateliere interactive, utile în viața de zi cu zi, facilitate cu pasiune și oferite tuturor, gratuit. Ne-am dat seama că educația de calitate ne unește și le-am propus să ne susțină în demersul nostru de a digitaliza cât mai multe școli din România. Sperăm ca prin acest program, platforma de management educațional Adservio și cursurile de educație financiară să ajungă la cât mai multe școli și licee din mediul rural. Elevii din instituțiile finaliste vor fi cu siguranță bucuroși să învețe într-un mediu care inovează”, spune Anamaria Boghean, Business Communications Officer Adservio. 
 
„Anul trecut ne-a forțat pe toți să ne mutăm în mare măsură în online, însă, din păcate, nu toată lumea are la dispoziție aceleași resurse. Mai ales când vine vorba de educație, există diferențe semnificative între mediul urban și cel rural. Este important ca profesorii să fie susținuți în demersurile lor și să poată accesa resurse ce îmbunătățesc și ușurează predarea, iar proiectul inițiat de Adservio își propune să facă exact acest lucru. Mai mult, e un liant perfect între profesori, elevi și părinți, care îi ține pe toți la curent cu situația școlară și nu numai. Ne bucurăm să facem și noi parte din această inițiativă , pentru că dacă este ceva în care credem cu tărie, atunci e importanța educației”, spune Nicoleta Deliu Pașol, Director de Comunicare BCR.

Școlile și liceele interesate pot să intre pe site-ul Adservio și să se înscrie prin completarea formularului de selecție. Rezultatele vor fi anunțate pe 16 iunie, pe pagina de Facebook Adservio.

***
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private și a băncilor de locuinţe.
 
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 18 centre de afaceri și 16 birouri mobile dedicate companiilor și 370 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de ATM-uri și mașini multifuncționale – aproape 1.800 de echipamente, aproximativ 13.000 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
 
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.400 de angajați deservesc 16,1 milioane de clienți în cadrul a 2.230 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul trimestrului III 2020, Erste Group deținea active totale în valoare de 272 miliarde EUR.