Peste 200 de angajati GSK Romania si-au dedicat o zi copiilor dezavantajati, in cadrul programului global de voluntariat, "Orange Day".

GlaxoSmithKline Romania (GSK) a incheiat recent a treia editie Orange Day, o initiativa anuala in cadrul careia compania isi incurajeaza angajatii sa participe pentru o zi de lucru platita la activitati in folosul comunitatii lor.

Anul acesta, GSK le-a propus angajatilor sa-si dedice ziua de voluntariat copiilor care provin din medii defavorizate, o categorie pe care compania o ajuta si prin alte proiecte de CSR.  

Peste 200 de angajati din toata tara si-au exprimat dorinta de a se implica. Prin urmare, echipa de proiect a selectat beneficiarii - o serie de organizatii care lucreaza cu copii - si a identificat nevoile acestora.

Actiunile de voluntariat s-au desfasurat in perioada 27 iunie - 8 iulie si au avut in jur de 400 de beneficiari.

In gradinitele si centrele educationale Salvati Copiii, angajatii GSK i-au invatat pe cei mici despre importanta unei igiene corecte. In colaborare cu Salvati Copii Romania, echipele GSK au mers in centrele educationale si in gradinitele pe care organizatia le administreaza in Bucuresti si in alte 19 orase din tara. Voluntarii i-au invatat pe cei mici despre importanta unei igiene corecte, despre periajul dintilor si alte obiceiuri sanatoase. Apoi i-au dus la gradina zoologica, la film sau la teatru.

Cititi stirea integrala pe ResponsabilitateSociala.ro