# Peste 900 de angajati si voluntari Telekom Romania au plantat 50.500 de puieti prin programele de mediu pe care compania le-a sustinut in ultimii 7 ani;
# In 2015 Telekom Romania a continuat sa se implice in initiative de impadurire derulate impreuna cu asociatiile partenere si a plantat 8.800 de copaci. 
 
„Grija fata de mediu este pentru Telekom una dintre directiile strategice de responsabilitate corporativa. Dincolo de rezultatele impresionante, este extrem de imbucurator faptul ca tot mai multe persoane se alatura actiunilor de voluntariat, atat angajatii nostri, cat si publicul larg, in special tinerii. Anul acesta, cu ajutorul lor, am continuat sustinerea programelor de impadurire incepute de cativa ani si am plantat 8.800 de puieti pe o suprafata de 60.000 mp”, a declarat Ruxandra Voda, Director Comunicare grupul Telekom Romania.
 
In martie 2015 Telekom Romania si ViitorPlus au continuat colaborarea si au lansat iubitorilor sportului invitatia de a alerga in cadrul celei de-a saptea editii a Crosului Padurii powered by Telekom si promovat de Dolce Sport, in parcul Tineretului din Bucuresti. Fondurile stranse au fost directionate pentru plantarea a cate unui puiet pentru fiecare nou-nascut din Romania, in cadrul programului “Padurea Copiilor-Adopta un copac!” al asociatiei ViitorPlus, demarat in 2007, care isi propune cresterea suprafetelor impadurite din sudul tarii.
Din 2013 pana in prezent, Telekom Romania a contribuit la programul “Padurea copiilor” cu 257 de voluntari care au facut posibila plantarea a 4.600 de puieti, si a asistat financiar la  infiintarea si ingrijirea a peste 2 hectare de padure.
 
In octombrie 2015, tot in cadrul programului “Padurea copiilor”, voluntari Telekom Romania alaturi de voluntari ai Asociatiei ViitorPlus au plantat un numar de 1.800 de puieti de tei si stejar pedunculat pe o suprafata de 10.000 mp in comuna Draganesti-Vlasca din judetul Teleorman. 
 
In noiembrie 2015, 100 de voluntari Telekom Romania au facut completari cu 7.000 de puieti, pe o suprafata de 50.000 mp, in apropiere de Ploiesti, in programul „Adopta o padure”, dezvoltat impreuna cu Asociatia MaiMultVerde. Pe parcursul a 7 ani s-au plantat in total peste 45.900 de puieti cu implicarea a peste 676 de voluntari Telekom Romania si ai Asociatiei MaiMultVerde. De asemenea, Telekom Romania a sustinut lucrarile de intretinere si de completari anuale necesare asigurarii unei dezvoltari viabile a viitoarei paduri de pe Soseaua de Centura Est Ploiesti.
 
***
Despre Telekom Romania
Telekom Romania este un brand dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. 
 
Prin noul concept comercial MagentaONE lansat pe piata, Telekom Romania ofera pachete integrate de servicii fix-mobil intr-o forma simplificata, adresate atat clientilor persoane fizice, cat si clientilor companii. MagentaONE inseamna un singur loc pentru toate serviciile de comunicatii necesare: un singur Call Center, o singura factura, o singura aplicatie MyAccount (inclusiv o aplicatie pe mobil). Clientii beneficiaza astfel de o experienta completa si inedita: servicii de voce si date mobile 3G si 4G, telefonie fixa traditionala, internet fix de pana la 1Gbps si televiziune prin mai multe tehnologii, inclusiv televiziune interactiva (IPTV), precum si continut de calitate si exclusivitati – toate disponibile pe platforma Telekom TV. De asemenea, MagentaONE consolideaza pozitia Telekom Romania de lider in furnizarea de solutii complete de telecomunicatii si IT&C, pentru companiile din Romania, indiferent de dimensiunea lor.
 
La sfarsitul lunii septembrie 2015, peste 160.000 de clienti au ales pachetele integrate de la Telekom Romania si au devenit parte din universul MagentaONE.
 
Brand-ul Telekom Romania este prezent pe piata romaneasca din 2014, dupa rebranding-ul comun al Romtelecom si COSMOTE Romania.
 
Telekom Romania este un brand care apartine Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial, cu peste 151 milioane de clienti pentru servicii mobile, 30 milioane de linii fixe si peste 17 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2014). Grupul ofera produse si servicii fixe, comunicare mobila, Internet si IPTV pentru consumatori si solutii IT&C pentru clienti din mediul de business. Deutsche Telekom este prezent in peste 50 de tari si are circa 228.000 angajati la nivel mondial. Grupul a generat venituri de 62,7 miliarde euro in anul financiar 2014 – mai mult de 60% din aceasta valoare in afara Germaniei.