Pe 1 septembrie a avut loc deschiderea celui de-al zecelea magazin „O nouă viață by Auchan” în hipermarketul din Craiova, din cadrul Electroputere Parc. Printr-un parteneriat cu lanțul local de magazine de modă MONIQUE INVESTMENT, clienții vor putea găsi, pe lângă colecțiile vestimentare din oferta Auchan, și o selecție de haine pre-purtate, în stare perfectă de comercializare.

Demarat în luna februarie a acestui an, proiectul de economie circulară „O nouă viață by Auchan” s-a bucurat de un real succes și reprezintă o premieră pentru piața locală de retail, fiind una dintre soluțiile propuse de Auchan ca parte a strategiei proprii de reducere a amprentei de carbon. Compania încurajează consumul responsabil și contribuie la un viitor mai sustenabil, prin incurajarea clienților de a achiziționa haine care au mai fost îmbrăcate, oferindu-le astfel o nouă viață.

Astfel, în ultimele 7 luni, în shop-urile O nouă viață deschise în incinta hipermarketurilor Auchan din 9 orașe, în parteneriat cu lanțurile de magazine LaMajole și MONIQUE INVESTMENT, au fost comercializate peste 90.000 de obiecte vestimentare, magazinul Timișoara Nord fiind cel care a înregistrat cele mai multe vânzări. Bluzele de damă și rochiile se află în topul celor mai bine vândute articole din rețeaua O nouă viață.

Compania vizează extinderea programului și în restul hipermarketurilor din țară, completând astfel acțiunile deja existente de reducere a poluării textile. În continuarea misiunii sale de a încuraja un stil de viață responsabil, Auchan și-a propus să deschidă alte trei magazine „O nouă viață” până la finalul acestui an și încă 12 în decursul anului următor.

Al 10-lea magazin O nouă viață by Auchan, deschis la Craiova
Lanțul MONIQUE INVESTMENT, deținut de către compania Monique Investment, este partenerul Auchan pentru noua locație din Craiova, alături de care au mai colaborat în trecut pentru deschiderea a încă patru magazine în Timișoara, Oradea, Pitești și Sibiu.

„Suntem încântați de faptul că proiectul „O nouă viață” s-a bucurat de un asemnea succes și că ajungem astfel, într-un timp scurt, la cea de-a zecea deschidere. Am dezvoltat acest concept din dorința de a oferi clienților o alternativă viabilă care să îi încurajeze să consume mai responsabil. Am găsit în partenerii noștri un aliat care împărtășește aceeași viziuna ca și noi, iar acest lucru a contat enorm, fapt pentru care le mulțumim. Suntem încrezători că și noul magazin din Craiova va fi la fel de apreciat și va ajuta la atingerea scopului final, acela de a construi împreună un sistem puternic de economie circulară” a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

Spațiul dedicat în incinta hipermarketului este de 43 mp și oferă clienților o gamă variată de articole vestimentare pentru femei, bărbați și copii, iar prețurile de vânzare variază între 5-150 lei.

***
Despre Auchan
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 89 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 80 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin - Click&Collect, din parcarea magazinului - Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.

Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre cele mai ample acțiuni de responsabilitate derulate de către companie se numără campania Mobilizatron, care a condus la plantarea a 100.000 de copaci în România, realizarea filmului România Neîmblânzită, primul documentar despre natura României, campania de colectare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan, precum și amenajarea a două unități de suport medical pentru pacienti cu forme noncritice de Covid-19.