Auchan Retail România depășește pragul de 300.000 de lei donați către copiii proveniți din medii defavorizate, în cadrul programului Fundației FARA –  Combaterea Sărăciei prin Educație.  Acest rezultat vine în urma derulării campaniei care l-a avut ca personaj principal pe castorul Titi și care a debutat pe 30 septembrie 2020. Astfel, pentru fiecare jucărie de pluș Titi achiziționată, Auchan a donat câte 7 lei către Fundația FARA.

Pentru a sprijini eforturile de a reconstrui viitorul copiilor care provin din medii vulnerabile și al familiilor acestora, Auchan l-a creat și adus în magazinele sale din țară pe castorul Titi, o jucărie de pluș menită să aducă un sprijin copiilor care fac parte din programul Fundației FARA -  Combaterea Sărăciei prin Educație. Scopul acestui program este de a oferi suport educațional, familial și social copiilor proveniți din medii vulnerabile și familiilor acestora, atât în termeni de hrană, îmbrăcăminte și încălțăminte, cât și suport pentru efectuarea temelor sau materiale educaționale.
 
„Castorul Titi reprezintă un efort comun între Auchan România și Fundația FARA, menit să aducă bucurie și speranță în viața copiilor, alături de celelalte componente imperios necesare în viața lor: hrana, educația, terapia. Ne bucurăm să vedem că am reușit să înregistrăm aceste rezultate prin care ne putem atinge scopul final. Dorim să le mulțumim în mod special clienților care ne-au sprijinit în demersurile noastre și care au văzut în castorul Titi atât un prieten al copiilor, cât și un ajutor pentru cei mai puțin norocoși”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.

 
Campania a debutat în magazinele Auchan pe 30 septembrie 2020, iar pentru fiecare jucărie de pluș achiziționată compania a donat câte 7 lei către Fundația FARA, care se asigură ca banii să fie folosiți pentru nevoile copiilor înscriși în program. Astfel, de la începutul campaniei și până în prezent, compania a reușit să cumuleze o donație în valoare de 300.000 de lei, datorită implicării a peste 40.000 de clienți care l-au achiziționat pe castorul Titi.

„Castorul Titi este astăzi mai mult decât o jucărie simpatică, este un simbol al compasiunii celor care l-au cumpărat și cărora le mulțumim. Ne dorim ca împreună cu Auchan să continuăm să oferim sprijin pentru integrare socială, educațională și profesională pentru cei 300 de copii vulnerabili din programul Prevenirea și Combaterea Sărăciei prin Educație. Mulțumim întregii echipe de profesioniști Auchan pentru susținere și pentru implicare în schimbarea vieții persoanelor vulnerabile și a comunității.”
au declarat Roxana Girip și Regina Bulai, echipa de conducere executivă a Fundației FARA.
 
***
Despre Auchan Retail România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 69 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 60 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin - Click&Collect, din parcarea magazinului - Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.