BRD - Groupe Société Générale si Federatia Romana de Handbal anunta semnarea unui parteneriat pentru dezvoltarea handbalului romanesc. 
Parteneriatul debuteaza printr-o campanie care aduce in prim plan Nationala de Tineret a Romaniei ce a oferit tarii cea mai mare performanta a handbalului romanesc in 2014: medalia de aur castigata de echipa feminina la Campionatul Mondial Under-18. 

BRD – Groupe Société Générale crede in sport si crede ca ambitia este forta interioara care ne impinge in sus. De aceea, BRD isi doreste sa sarbatoreasca aceasta performanta deosebita a echipei de junioare la handbal feminin. 

In cadrul campaniei, a fost realizata o editie limitata de postere produse din “aurul campioanelor” castigat in Macedonia.

Ambitia se ia si se poate da mai departe. In asta cred si campioanele noastre. De aceea, dupa ce au castigat Campionatul Mondial de Handbal, au ales sa doneze o parte din aurul lor. Sa il puna, ca parte din ambitia lor, intr-un poster care sa inspire urmatoarea generatie. Sa arate ca visul de aur se poate atinge. 

Aurul este un simbol al ambitiei, o valoare care poate fi transmisa mai departe generatiilor mai tinere. Campania transpune dorinta arzatoare pentru castig intr-un poster creat prin folosirea unei cerneli in care a fost amestecata pilitura din medaliile de aur castigate de echipa de handbal feminin a Romaniei. Imaginea prezinta lotul de handbal feminin a Romaniei, care a castigat a editia din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.

Posterele vor ajunge la fiecare club de juniori din Romania pentru a fi puse la loc de cinste si a le servi ca inspiratie generatiilor viitoare de handbalisti. In plus, membrele lotului national de tineret au oferit personal posterele unor personalitati din afara handbalului care le-au inspirat. Lista completa a acestor personalitati poate fi consultata pe site-ul campaniei: www.aurinfiecare.ro. 

Campania include si un documentar care prezinta procesul de making-of al posterului: https://www.youtube.com/watch?v=7n-OLkIBQm8