“Marca Rigips® implineste anul acesta o varsta frumoasa care aduce cu ea multe impliniri. Sunt 20 de ani de prezenta pe piata romaneasca, timp in care Saint-Gobain Rigips a castigat pozitia de lider de piata in majoritatea segmentelor in care este prezent si a revolutionat modul de a gandi si de a construi spatiile interioare. Pentru clienti, fie ei arhitecti, dezvoltatori, constructori, instalatori sau pur si simplu clienti finali, numele Saint-Gobain Rigips este de mult timp sinonim cu inovatia si calitatea superioara, garantata prin fiecare produs si solutie oferita” a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.

In toti acesti ani, produsele Rigips® au contribuit la realizarea unor proiecte reprezentative in Romania precum Sky Tower, Promenada Mall, hotelul Pullman si World Trade Center, Hotel Athenee Palace Hilton, Ateneul Roman, City Gate Tower, Opera House 1 si 2, Chrystal Tower, Hotel Continental Sibiu, Hotel Central Plaza Piatra-Neamt, Teatrul National Bucuresti, spitalul Grigore Alexandrescu si maternitatea Regina Maria si multe altele.
De asemenea, ca o recunoastere a calitatii produselor si a eforturilor constante facute de companie pentru a inova si a oferi clientilor servicii la cele mai inalte standarde de calitate, Saint-Gobain Rigips a primit, pentru a doua oara consecutiv, statutul de Superbrand la categoria “Household&Construction” pentru anii 2013-2014 in cadrul programul Superbrands Romania. 

Inca de la inceputul activitatii, Saint-Gobain Rigips s-a evidentiat prin inovatie, diversificand mereu portofoliul de produse, avand in acest moment o gama de peste 600 de repere, ce includ placi de gips-carton standard si performante, plafoane fixe si demontabile cu calitati acustice speciale, gleturi si tencuieli pe baza de ipsos, profile metalice si accesorii, etc. Circa 35% din cifra de afaceri a companiei este reprezentata de produse puse pe piata in ultimii 5 ani. Produsele Saint-Gobain Rigips raspund cerintelor tot mai dinamice ale beneficiarilor si constructorilor, precum: protectia la foc, izolarea termica si eficienta energetica, izolarea fonica dar si confortul acustic, protectia impotriva umiditatii, adaugand acestora si o calitate estetica semnificativa.

„Pentru noi este esential sa oferim cele mai bune solutii si produse, la o calitate constant excelenta, raspunzand astfel nevoilor clientilor nostri”
a declarat dl. Constantin Hariton, directorul general al Saint-Gobain Rigips.

Cu ocazia aniversarii celor 20 de ani, pe data de 25 septembrie, Saint-Gobain Rigips a organizat un eveniment menit sa-i reuneasca pe toti cei alaturi de care produsele Rigips® au devenit emblema calitatii in Romania. Evenimentul, la care au fost prezenti peste 250 de invitati precum arhitecti, firme de constructii, distribuitori si montatori, a avut loc la Stejarii Country Club si s-a desfasurat in prezenta Excelentei Sale, domnul Francois de Saint-Paul, ambasadorul Frantei la Bucuresti, a domnului Alexandru Nastase, secretar de stat in cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructura, Investitii Straine, Parteneriat Public-Privat si Promovarea Exporturilor si a domnului Francois-Xavier Moser, delegatul General al Saint-Gobain pentru Europa de Est.

In cadrul evenimentului, compania a organizat si doua expozitii dedicate Istoriei de 20 de ani pe piata din Romania: una dedicata proiectelor realizate in domeniile sanatatii, educatiei, rezidentialului, al spatiilor comerciale si administrative, al industriei hoteliere si o a doua dedicata Viitorului unde accentul a fost pus pe produsele inovatoare ale companiei. Expozitia Viitor a cuprins solutii pentru rezistenta la impact, rezistenta la umiditate ridicata in interior si exterior, claritatea discutiilor in si intre incaperi precum si doua solutii in premiera pe piata din Romania: tehnologia Activ’Air care descompune pana la 70% din compusii organici volatili (formaldehida) si un glet magnetic care le permite beneficiarilor sa-si foloseasca din plin creativitatea la aranjarea obiectelor de decoratiuni suspendate. Expozitia a ilustrat inca o data caracterul inovator al grupului Saint-Gobain aflat in top 100 cele mai inovatoare companii din lume. 

In cadrul evenimentului, Saint-Gobain Rigips a premiat 15 parteneri in functie de criterii precum: cea mai indelungata colaborare, volumul de produse Rigips® utilizat la proiecte, diseminarea inovatiei in piata, educarea pietei, excelenta in montaj, etc.  Printre firmele premiate se numara: Conti Impex 93, Dedeman, Ambient, Salus International, Bog’Art, ACMS, Aedificia Carpati, Avatti Grup, Dani Lev International, Portland Trust, Strabag, Westfourth Architecture, AR Design si Carpati Proiect. 
Despre Saint-Gobain Rigips

Prezent de 20 de ani pe piata din Romania, lider al segmentului materialelor de constructii pe baza de ipsos, Saint-Gobain Rigips a investit continuu in cresterea nivelului de cunostinte si aptitudini al celor ce lucreaza cu produsele sale, numele companiei devenind un sinonim pentru categoria de gips-carton.  

Saint-Gobain Rigips inoveaza an de an, propunand pietei noi produse ce raspund nevoilor de confort termic, acustic, de protectie la umezeala si la foc, precum si noi solutii pentru pereti, pardoseli, tencuieli si plafoane fixe sau demontabile, apte de a crea forme functionale si estetice interesante in mall-uri, teatre, spitale si clinici, hoteluri, spatii de invatamant si chiar acasa la noi. Desi nu-l vedem, Rigips® este pretutindeni in viata noastra, zi de zi.
Compania are trei unitati de productie: o unitate de procesare a rocii in comuna Mihai Viteazu, judetul Cluj, o fabrica de placi de gips-carton si o fabrica de ipsos de constructii si ipsos industrial, cu spatii de depozitare proprii, toate situate in Turda, si un depozit in Bucuresti. Intreaga echipa este formata din peste 250 de angajati, compania fiind prezenta la nivel national prin cei peste 200 de distribuitori. 


Despre Saint-Gobain
Cu o indelungata istorie la nivel international, inceputa in Franta in anul 1665, Grupul Saint-Gobain este liderul mondial in domeniul Habitat-ului si al materialelor de constructii, oferind solutii inovatoare provocarilor critice ale prezentului: dezvoltare economica durabila, eficienta energetica si protectia mediului inconjurator.

Grupul opereaza in 64 de tari si numara peste 190.000 de angajati la nivel mondial.  In 2013 vanzarile Saint-Gobain s-au ridicat la 42 miliarde de Euro. Inovatia se afla in centrul strategiei de dezvoltare a Grupului, care a fost inclus de Thomson Reuters printre cele mai inovatoare 100 de companii din lume.  Bugetul destinat cercetarii si dezvoltarii a atins in 2013 valoarea de 430 de milioane de euro.
Saint-Gobain este lider mondial, sau european, in toate domeniile sale de activitate.

In Romania, Saint-Gobain grupeaza patru  societati (Saint-Gobain Construction Products cu diviziile Isover, PAM, Rigips si Weber; Saint-Gobain Glass Romania cu diviziile Glass si Abrazivi; MTI Impex Brasov si Brodrene Dahl) cu circa 1100 de angajati si opereaza douasprezece unitati de productie in opt situri industriale localizate in Brasov, Branesti, Calarasi, Ploiesti, Satu-Mare, Tulcea, Turda si Suceava.
 
 
Pentru mai multe informatii: Laura Maricescu, THE PRACTICE - laura@thepractice.ro si 0752 751 065