Digital Nation, una dintre cele mai mari organizații de digitalizare din țară, este parte activă din schimbarea comunităților din România, oferind tinerilor instrumentele digitale și educația specifică de care au nevoie în construirea unei lumi mai echitabile.

Digital Nation anunță implicarea în cadrul celei mai recente licitații caritabile organizată de Artmark. Licitația de Fapte Bune se va desfășura astăzi, 8 decembrie 2021 și este primul eveniment caritabil care aduce împreună 7 fundații și organizații.

“Cum să așteptăm mereu de la viitor fără să ne susținem prezentul? Credem că generozitatea este nu doar despre actul donației, ci și despre a face o diferență pe termen lung, cu impact sustenabil, dincolo de întâlnirea noastră de acum. Digital Nation transformă bariere în oportunități. Suntem optimiști ai digitalizării și educației sistemice, iar împreună putem continua să dăm tinerilor cel mai important premiu: viziunea unui viitor mai bun. Investiția în educație este o investiție în progresul societății. Pentru că șansele acordate astăzi tinerilor sunt șansele pe care le acordăm comunităților noastre. Mulțumim partenerului nostru Artmark pentru includerea în acest eveniment care schimbă destine”
, declară Paul Apostol, fondator Digital Nation.

Cauza Digital Nation poate fi susținută pe artmark.ro

#DigitalNation #SchimbamRomania #LicitatiaDeFapteBune

***
DIGITAL NATION

Digital Nation lucrează de peste 7 ani la digitalizarea forței de muncă din România. Eforturile organizației se îndreaptă către toate categoriile de public dornice de specializare sau reconversie în zona digitală, prin programele Generatia Tech, IMM in Online și Profesor in Online. Mai multe detalii puteți găsi la adresa digitalnation.ro și GeneratiaTech.ro. Digital Nation este una dintre cele mai mari organizații de digitalizare din țară, axată pe creșterea competențelor digitale ale populației și pregătirea ei pentru job-urile prezentului și ale viitorului. Programul Generația Tech este răspunsul Digital Nation la nevoile de digitalizare ale României, o țară în care doar 29% din populație are competențe digitale de bază. Peste 90% dintre cursanții care au participat la atelierele de angajabilitate din cadrul programului au ajuns la cel puțin un interviu cu o companie tech după absolvire, iar 32,5% dintre aceștia au obținut chiar și primul lor job sau internship în IT, imediat după absolvirea cursurilor de formare. În 2019, echipa companiei a format gratuit peste 750 de tineri din Oradea, Alba Iulia și Piatra Neamț. În 2021 Digital Nation a continuat proiectul Generația Tech, oferind șanse pentru 1350 de tineri din Brașov, Piatra Neamț, Pitești, Alba Iulia și București. Parteneri: Primăria Municipiului Brașov, Agenția Metropolitană Brașov, Atos, Siemens, Bepco, Pentalog, Primăria Municipiului Piatra Neamț, OMV Petrom, BCR.