RISE va contribui la creșterea gradului de conștientizare și va oferi resursele necesare susținerii educației, programelor de mobilitate socială și combaterii sărăciei din întreaga lume. Discovery anunță lansarea inițiativei globale „RISE”, care se concentrează pe reducerea inegalităților și susține emanciparea în mai multe țări de pe glob, prin colaborări cu organizații locale și internaționale specializate în facilitarea accesului la nevoile umane de bază.
 
Susținut de un nou parteneriat cu organizația Salvați Copiii, RISE se adresează unui număr de 10 milioane de oameni din 20 de țări identificate ca fiind vulnerabile și va contribui prin programele de educație și mobilitate socială în comunitățile unde angajații Discovery își desfășoară activitatea; telespectatorii vor fi, de asemenea, invitați să ia parte la această inițiativă. Proiectul își propune să genereze implicare din partea acestora, dar și să crească gradul de conștientizare asupra cauzei pe care compania o susține la nivel global și a brandurilor Discovery. În acest context, activitățile desfășurate de Discovery se concentrează pe localizarea anunțurilor de interes general, pe diseminearea informațiilor pe rețelele sociale și pe crearea unor platforme care să îi îndemne pe oameni la acțiune. Toate acestea sunt coordonate cu eforturile depuse de sute de angajați din cadrul companiei, care lucrează pentru a sprijini educația, indiferent de vârstă, din copilărie până la maturitate.  
 
De la dezvoltarea gândirii critice, alfabetizare sau programe matematice, la training-uri de dezvoltare a abilităților socio-emoționale, RISE urmărește să ofere familiilor cele necesare pentru dezvoltarea potențialului, nu doar pentru supraviețuire.  
 
„Activitățile cu un scop extins, prin care putem da ceva înapoi comunităților din care facem parte, au ocupat întotdeauna un loc important pentru Discovery. În timp ce pe micile ecrane transmitem programe care alimentează pasiunile oamenilor, ne dorim să fim parte și din progresul acestora, ținând cont de faptul că inegalitatea este cea mai mare provocare pentru comunitatea noastră globală. Prin brandurile și programele Discovery, precum și prin angajații și partenerii de pretutindeni, ne dorim ca inițiativa RISE să aibă un impact pozitiv în comunitate, prin angajamentul global de a facilita accesul la educație și mobilitate socială.”, a declarat JB Perrette, Președinte & CEO Discovery International.
 
În calitate de lider mondial în divertismentul inspirat din realitate și destinația pentru sport nr. 1 din Europa prin canalul Eurosport, Discovery va profita de prezența sa în peste 200 de țări și teritorii pentru a sprijini acest efort. 
 
„Suntem conștienți de faptul că trăim într-o perioadă în care se fac numeroase nedreptăți, iar pentru a încheia acest ciclu și a dezvolta capacitățile care contribuie la progresul nostru, trebuie să investim în parteneriate publice și / sau private. Discovery are privilegiul și responsabilitatea de a asigura instrumentele necesare schimbării, nu doar de a contribui la conștientizarea problemelor cu care ne confruntăm”, a declarat Victoria Davies, General Manager pentru Discovery în regiunea CEEMCA (Europa Centrală și de Est, Țările Mediterane și Asia Centrală). 
 
„Solidaritatea socială este resursa cea mai prețioasă pe care o avem la dispoziție. Fără conștientizarea nevoilor sociale ale celor mai vulnerabili, nicio societate nu va progresa. De aceea, Salvați Copiii militează pentru implicare și pentru responsabilitate socială în toate cauzele pe care le desfașoară, de la combaterea mortalității infantile la accesul egal la educație, pentru toți copiii”, afirmă Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.
 
RISE a fost comunicat la sfârșitul lunii iunie, în timpul prezentării Discovery UK Upfront. Pe lângă cele 10 milioane de oameni care vor beneficia de acest program în cele 20 de țări, Discovery a inițiat primul său proiect local RISE în Marea Britanie, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii, prin programul Building Blocks, care oferă familiilor în nevoie acces la educație. De asemenea, programul pune la dispoziția familiilor obiecte de uz casnic esențiale și pachete cu jucării și cărți, care contribuie la dezvoltarea interacțiunii părinte-copil, îmbogățirea vocabularului sau îmbunătățirea discursului și comunicării copiilor în familie. Building Blocks colaborează cu serviciile locale care îi ajută atât pe îngrijitori, cât și pe familii să construiască o platformă puternică pentru învățarea și dezvoltarea timpurie. Aproximativ 4,1 milioane de copii din Marea Britanie cresc în medii defavorizate, iar acest lucru are un impact semnificativ asupra învățării  timpurii. Astfel, programul se concentrează pe reducerea decalajului în învățarea timpurie prin oferirea de instrumente educaționale copiilor care cresc în gospodării cu venituri mici, iar Discovery se va implica în acest proiect pentru a inspira și încuraja comunitățile să își extindă perspectivele. Aceasta este prima dintre numeroasele inițiative locale pe care Discovery le va lansa sub steagul RISE în întreaga lume. 
 
Ca parte a programului RISE, Discovery lansează, de asemenea, „Talent Unlimited” – pentru a ajuta persoanele care se confruntă cu inegalități sociale sau cu o lipsă de educație formală și oferă oportunități de dezvoltare în cadrul Discovery. Talent Unlimited va lansa o serie de zile dedicate carierei, workshop-uri, programe de mentorat, stagii de practică și locuri de muncă pe termen lung în cadrul companiei în peste 14 țări, printre care Marea Britanie, Germania, Polonia, Mexic, Argentina și China. 
 
De asemenea, misiunea RISE se va regăsi și în ziua internațională a voluntariatului din cadrul Discovery, IMPACT Day – în  care compania își propune să faciliteze accesul către progres, prin susținerea unor proiecte care oferă un viitor mai bun pentru oameni și planetă. De asemenea, compania va invita consumatorii și partenerii să se alăture inițiativei RISE, pentru a maximiza impactul acestui efort. 
  
***
Despre Discovery
Discovery, Inc. (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) este lider mondial în divertismentul inspirat din realitate, furnizând conținut care inspiră, informează și delectează o audiență de fani pasionați din întreaga lume. Cu peste 8.000 de ore de conținut original anual, disponibil în 220 de teritorii și 50 de limbi, Discovery este liderul unor genuri TV îndrăgite în întreaga lume, puse la dispoziția fanilor pe toate ecranele: de la portofoliul de aplicații GO și Discovery Kids Play, servicii de streaming pentru consumatori, cum ar fi Eurosport Player și Motor Trend OnDemand, și până la conținutul digital al grupului Nine Media. Portofoliul de branduri premium al companiei cuprinde Discovery Channel, HGTV, Food Network, TLC, Investigation Discovery, Travel Channel, Turbo / Velocity, Animal Planet, Science Channel, precum și OWN: Oprah Winfrey Network în S.U.A., Discovery Kids în America Latină și Eurosport, principalul furnizor de conținut sport premium, relevant la nivel local, și gazdă a Jocurilor Olimpice în Europa. Mai multe informații sunt disponibile pe www.corporate.discovery.com și pe platformele sociale @DiscoveryInc.
 
Despre Salvați Copiii: 
Salvați Copiii luptă în fiecare zi pentru viitorul copiilor. Suntem alături de copii în cele mai dificile locuri pentru aceștia. Suntem acolo, în locurile în care alții nu ar merge, dând totul pentru a ne asigura că supraviețuiesc, sunt protejați și au șansa de a învăța. Pentru că fiecare copil ar trebui să-și lase amprenta asupra lumii și să construiască un viitor mai bun pentru noi toți.