Comunicarea pentru proiectul Team Bucharest 2018 - care va reprezenta România la concursul internaţional de case solare Solar Decathlon Middle East,  va fi făcută gratuit de Image Factory, după ce EfdeN a fost ales câştigătorul competiţiei „Ajutăm ONG-urile mici cu idei mari”, prin care organizaţiile din România au şansa de a face vizibile ideile originale sau proiectele pe care le desfăşoară. Competiţia de proiecte s-a desfăşurat în perioada noiembrie – decembrie 2016  şi a atras 30 de proiecte ambiţioase, înscrise de asociaţii şi fundaţii din toată ţara.
 
Echipa EFdeN, formată din peste 70 de tineri pasionaţi, studenţi la arhitectură, inginerie, comunicare sau management, a propus proiectul Team Bucharest 2018 cu care vor reprezenta România la concursul internaţional de case solare Solar Decathlon Middle East, ediţie care va avea loc în 2018 în Dubai. Competiţia presupune proiectarea şi construirea unui prototip de casă solară, inteligentă, eficientă energetic şi sustenabilă care va concura alături de alte 22 de echipe din 16 ţări şi 4 continente, în cea mai prestigioasă competiţie de acest gen.
 
Potenţialul acestui proiect nu stă doar în originalitatea ideii, ci şi în faptul că are o echipă de tineri ambiţioşi care vor să aducă în România un concept adaptat secolului vitezei şi tehnologiei. Proiectul EFdeN - Team Bucharest 2018 a fost ales câştigător  şi va beneficia timp de un an de servicii de comunicare şi consultanţă gratuite, oferite de Media Image Factory, agenţie specializată în comunicarea şi dezvoltarea proiectelor sociale şi culturale.  
 
”Proiectul propus de EFdeN este ceea ce căutam atunci când am lansat această competiţie. Este făcut din pasiune, prin implicare voluntară, iar impactul este unul major, pe termen lung. În mod clar, este un proiect sustenabil şi se potriveşte cu viziunea noastră şi cu tipul de proiecte pentru care comunicăm”. Declară Nicoleta Talpeş, Managing Director, Media Image Factory. 
 
Proiectul-concurs Ajutăm ONG-urile mici cu idei mari s-a născut din ideea egalităţii de şanse între ONG-urile existente, pentru a oferi o şansă organizaţiilor mici, încă nedescoperite de voluntari sau finanţatori. Obiectivul acestui proiect este de a susţine ONG-urilor mici din toate zonele ţării în vederea creşterii relevanţei lor în domeniul pe care îl reprezintă prin sporirea vizibilităţii într-un cadru competitiv.  
 
În perioada următoare, toate cele 30 de ONG-uri înscrise în competiţie, vor beneficia de sprijin în promovarea activităţilor, prin comunicarea acestora pe pagina de Facebook a agenţiei Media Image Factory.