Timp de mai bine de o luna, oricine poate propune o cladire publica in program, accesand sectiunea dedicata campaniei pe site-ul Patru Maini. Se cauta institutii de invatamant din mediul rural sau urban care au nevoie de imbunatatiri si renovari, dar si camine sau spitale pentru copii. Cele 37 de cladiri vor fi alese la finalul lunii aprilie, in functie de numarul de voturi pe care le obtin in aplicatie, dar si in functie de evaluarea tehnica a echipei Patru Maini.

A doua faza a campaniei ia forma strangerii de fonduri pentru renovari. Patru dintre produsele Patru Maini vor intra in promotie: Primus Chit Multicolor Antibacterian, Primus Adeziv Exterior (Extraflex), Primus Adeziv Alb Interior Exterior (Macrogranular) si Glet de Interior. Astfel ca, in perioada mai - septembrie 2016, o valoare de 50 de bani - 1 leu din vanzarea fiecarui sac va merge spre o renovare din judetul in care se vinde. Astfel, banii colectati in judetul Brasov, de exemplu, vor merge la renovarea unei gradinite sau scoli tot din Brasov. Produsele Patru Maini sunt disponibile in magazinele Dedeman, Praktiker si Hornbach din toata tara.  

„Campania de renovari a ajuns la a patra editie, dar e doar al doilea an in care primim propuneri de cladiri de la public. Anul trecut am avut emotii, dar s-au strans peste 100 de propuneri. Din pacate, sunt foarte multe gradinite si scoli in Romania care au nevoie de renovari serioase. Asteptam si anul acesta inscrierile profesorilor, educatorilor, parintilor si elevilor care cred ca o comunitate poate creste si singura din interior. Cautam filantropii de azi, care stiu ca nu trebuie sa fii bogat ca sa ajuti, ci doar sa te implici. Orice roman poate face asta, propunand o cladire in campanie sau renovand cu produsele noastre de ajutor”, a declarat Claudia Russu (Marketing Manager, Patru Maini).

La prima editie a programului, in 2013, Patru Maini a renovat 29 de cladiri si a reusit sa faca 1.265 de copii fericiti, valoarea totala a proiectului ridicandu-se la 239.500 lei. In 2014, a realizat o investitie de 295.642 lei, care s-a concretizat in renovarea unui numar de 29 de cladiri din toata tara, pentru 1.409 de micuti. Editia din 2015 a programului Patru Maini este inca in plina desfasurare, dupa ce a strans 230.000 lei pentru aproximativ 1.500 de copii din respectivele institutii, iar campania de renovare pentru cele 33 de cladiri selectate cu ajutorul aplicatiei si fanilor de pe pagina de Facebook a Patru Maini se va finaliza in luna mai a acestui an. 

Aplicatia #Filantropi2016 face parte dintr-o campanie creata si implementata de Rusu+Bortun Brand Growers si Rusu+Bortun Cyber Growers pentru brandul Patru Maini, care include activari digitale, componente social media si o campanie in-store. Una dintre executiile campaniei – Arhiducele – a fost inclusa in numarul din martie 2016 din Lürzer's Archive, una din cele mai cunoscute resurse creative pentru profesionistii de advertising din toata lumea. 

***
Patru Maini este un producator 100% romanesc de materiale de constructii pentru finisaje si un integrator de servicii si solutii pentru personalizarea caselor. Compania a fost infiintata in anul 2003 si produce adezivi, tencuiala decorativa, produse de finisare a fatadelor, chituri de rosturi, cu o capacitate de 80.000 tone anual. Gamele principale de produse sunt Primus (pentru mesteri), Primus Optimus (pentru beneficiari si consilierii acestora) si Baumix (pentru specialistii in constructii).