Huawei a lansat astăzi cea de-a treisprezecea ediție a Raportului privind Durabilitatea. Raportul din 2020 explică progresul major pe care Huawei l-a făcut de-a lungul ultimului an în ceea ce privește cele patru strategii ale sale: incluziune digitală, securitatea și încredere, protecția mediului înconjurător și un ecosistem sănătos și armonios. 
 
Inițiativa TECH4ALL privind incluziunea digitală: Nu lăsăm pe nimeni în urmă în lumea digitală 
Pandemia COVID-19 a tensionat sistemele globale de educație și sănătate într-un mod fără precedent. Compania a folosit soluțiile sale inovatoare TIC pentru a oferi oamenilor din diferite regiuni acces egal la educație de calitate și resurse de asistență medicală, contribuind la lupta împotriva pandemiei. 
În 2020, Huawei și-a lansat programele Skills on Wheels și Connecting Schools în mai mult de 200 de școli din întreaga lume, de care au beneficiat peste 60.000 de oameni. Huawei a folosit, de asemenea, soluții TIC pentru a susține reacția comunităților în care își desfășoară activitatea în contextul pandemiei și a oferit asistență tehnică către aproape 90 de țări, făcând tot posibilul pentru a sprijini comunitățile locale în această perioadă dificilă.
 
Ca parte a eforturilor sale de a oferi acces universal la tehnologii și aplicații digitale, Huawei oferă 15 funcții de accesibilitate pe smartphone-urile sale. În fiecare lună, aproximativ 10 milioane de persoane folosesc aceste funcții care le permit să se bucure mai mult de un stil de viață inteligent.
 
În 2020, Huawei a ajutat 22 de arii protejate din 18 țări să gestioneze resursele naturale și să protejeze mai eficient biodiversitatea folosind tehnologiile sale digitale. Huawei a lansat, de asemenea, soluția RuralStar Pro, care oferă servicii vocale și mobile în bandă largă pentru satele îndepărtate, slab populate. Soluțiile sale RuralStar oferă acum acoperire de rețea pentru mai mult de 50 de milioane de oameni din comunitățile îndepărtate. 
 
Ne concentrăm pe oameni: Construim produse, soluții și servicii sigure, de încredere și de înaltă calitate
 

"Credem că tehnologia ar trebui să se concentreze asupra oamenilor",
a declarat Tao Jingwen, membru al conducerii și Președinte al Comitetului CSD al Huawei, în raport. "Tehnologia ar trebui să servească oamenii într-un mod care să le respecte pe deplin drepturile, garantând alegeri informate și consimțământ."

Huawei tratează securitatea cibernetică și protecția confidențialității drept prioritățile sale. În 2020, Huawei a lansat Software Process Trustworthiness Capability Framework and Assessment Criteria, stabilind un set complet de mecanisme de producție de codificare de încredere. La sfârșitul anului 2020, Huawei a primit 2.963 de brevete referitoare la securitatea cibernetică și protecția vieții private în întreaga lume. Anul trecut, compania a semnat acorduri de prelucrare a datelor cu peste 5.000 de furnizori și a efectuat acțiuni rezonabile extinse pentru a asigura conformitatea.
 
În pofida pandemiei și fiind pe lista neagră (Entity List) a Administrației SUA, Huawei a continuat să asigure comunicații fără probleme pentru peste trei miliarde de oameni din întreaga lume și să sprijine stabilitatea rețelei în timpul a peste 200 de dezastre și incidente majore.

Tehnologie pentru o planetă mai bună: stimularea dezvoltării „verzi” și durabile prin intermediul tehnologiei 
 

„O lume inteligentă ar trebui să fie o lume verde”
, a declarat Liang Hua, Președintele Huawei, în raport. "Progresele tehnologice ne pot ajuta să înțelegem și să protejăm mai bine natura, reducând impactul activității umane asupra planetei. Credem că tehnologia poate funcționa în armonie cu natura și poate ajuta această lume să devină un loc mai bun." 

Ca parte a eforturilor sale de a crea o lume digitală mai ”verde” și mai durabilă, Huawei se concentrează pe reducerea emisiilor de carbon, promovarea energiei regenerabile și contribuția la o economie circulară. În 2020, emisiile de CO2 ale Huawei per milion de RMB din veniturile din vânzări au arătat o reducere de 33,2% comparativ cu anul de bază (2012), depășind obiectivul (30%) stabilit de companie în 2016.
 
În 2020, CDP-ul global non-profit de mediu a fost înregistrat de peste 5.800 de companii, pentru eforturile lor de a combate schimbările climatice, iar Huawei a fost una dintre puținele companii care au fost recunoscute cu un scor prestigios „A” pentru acțiunile sale de reducere a emisiilor, diminuarea riscurilor climatice și dezvoltarea economiei cu emisii reduse de carbon.
 
Pentru a promova energia regenerabilă, Huawei a implementat soluțiile sale digitale privind electricitatea în peste 170 de țări și regiuni, deservind o treime din populația lumii. Până în prezent, aceste soluții au generat 325 miliarde kWh de energie electrică din surse regenerabile și au dus la economisirea a 10 miliarde kWh de energie electrică. Aceste eforturi au dus la o reducere cu 160 de milioane de tone a emisiilor de CO2. 
 
Compania folosește, de asemenea, materiale mai ecologice, proiectându-și produsele pentru o longevitate mai mare, folosind ambalaje mai durabile și reducând deșeurile. Combinate, aceste acțiuni vor contribui la promovarea unei economii circulare.
 
Tehnologie for Good: Continuarea creării de valoare socială și stimularea progresului către ODD-urile ONU
Pe lângă crearea de mai multă valoare de business pentru clienții săi, Huawei recunoaște importanța creării de valoare socială pentru toate părțile interesate și a progresului către Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD) ale ONU.
 
Companiei îi pasă de angajații săi și pune siguranța lor pe primul loc. În timpul pandemiei COVID-19, compania a luat o serie de măsuri pentru a asigura sănătatea și siguranța angajaților, dar și pentru a ajuta furnizorii și contractanții să reia în siguranță activitatea lor.
 
În 2020, Huawei a organizat peste 650 de activități caritabile în întreaga lume. De programul său CSR emblematic, Seeds for the Future, au beneficiat aproape 9.000 de studenți din 130 de țări și regiuni, iar acești tineri vor deveni un fond valoros de talente pentru industria TIC în viitor.
În ultimul an, Huawei a continuat să-și îmbunătățească programul de conformitate și s-a angajat și a colaborat deschis și proactiv cu părțile interesate pentru a încuraja înțelegerea reciprocă și încrederea.
 
În era post-pandemică, tehnologia este pregătită să joace un rol și mai mare în susținerea dezvoltării sociale durabile. Compania Huawei este pregătită și dispusă să lucreze cu partenerii săi și să utilizeze soluții inovatoare TIC pentru a sprijini progresul către ODD-urile ONU și, în cele din urmă, pentru a aduce sfera digitală fiecărei persoane, locuințe și organizații pentru o lume complet conectată și inteligentă.
 
***
Despre Huawei
Huawei este un important furnizor global de infrastructură de tehnologie a informațiilor și comunicațiilor (TIC) și dispozitive inteligente. Compania are 194.000 de angajați și operează în peste 170 de țări și regiuni. Fondată în 1987, Huawei este o companie privată deținută integral de angajații săi.
Cu soluții integrate în patru domenii cheie - rețele de telecomunicații, IT, dispozitive inteligente și servicii cloud - s-au angajat să aducă tehnologia digitală fiecărei persoane, locuințe și organizații pentru o lume inteligentă, complet conectată. Portofoliul complet de produse, soluții și servicii Huawei este competitiv și sigur. Prin colaborarea deschisă cu partenerii ecosistemului, creează valoare de durată pentru clienți, fac eforturi pentru a oferi oportunități oamenilor, pentru a îmbogăți viața de acasă și pentru a inspira inovație în organizațiile de toate formele și dimensiunile.
 
La Huawei, inovația se concentrează pe nevoile clienților. Compania investește masiv în cercetarea de bază, concentrându-se pe descoperiri tehnologice care duc lumea înainte.