•    Dupa prima din cele patru saptamani ale campaniei Renault Expeditia Verde, Marius Sescu a reusit sa fie cel mai activ si mai popular blogger eco al proiectului.
•    Cel mai economic concurent al primei etape Expeditia Verde este  Ovidiu Eftimie, al doilea plasat in clasament, care a reusit sa indexe parcurile din orasul sau cu un consum total de motorina de  numai 4,9 litri/100 km in ciclu exclusiv urban.
•    Expeditia Verde intra astazi in a doua saptamana, perioada in care cei patru bloggeri vor indexa toate elementele eco din Iasi, Brasov, Timisoara si Bucuresti.

Orasul Iasi este liderul primei etape a campaniei Expeditia Verde, o initiativa integrata in platforma Renault Eco2, multumita punctajului realizat in prima saptamana de bloggerul Marius Sescu. Acesta este urmat in clasamentul expeditiei de Ovidiu Eftimie (Brasov), Andrei Crivat (Timisoara) si Cristi “Chinezu” Birta (Bucuresti).

In prima saptamana a campaniei Expeditia Verde, bloggerii implicati au explorat parcurile si spatiile verzi amenajate din cele patru orase incluse in competitie si au atras alaturi de ei 685  de sustinatori. Avand ca partener un Renault Clio cu un motor 1,5 dCi 75 CP si cu un consum mai mic de 4,5L/100 km (ciclu mixt), un model care respecta standardele Eco 2, cei patru au reusit sa indexeze un total de 67 parcuri in Iasi, Brasov, Timisoara si Bucuresti. Pentru a avea un consum de carburant cat mai mic, participantii au aplicat in trafic lucrurile invatate in cadrul lectiilor de eco-driving primite din partea Renault. Lista completa a parcurilor descoperite si indexate este disponibila pe site-ul www.expeditia-verde.ro.

Marius Sescu a reusit sa plaseze Iasiul pe primul loc pe podiumul primei etape a competitiei, gratie numarului impresionant de parcuri identificate (30 de parcuri) dar si a celor 201 de sustinatori care i s-au alaturat in proiectul Renault.

Ovidiu Eftimie, reprezentant al Brasovului si al doilea clasat dupa prima saptamana a campaniei Expeditia Verde, si-a inceput calatoria eco la Parcul Sportiv Brasov, iar de-a lungul drumului sau a reperat si indexat 13 parcuri, cu un consum total de motorina de numai 4,9 litri/100 km in ciclu exclusiv urban si a reusit sa atraga 180 de sustinatori.

Andrei Crivat (Timisoara) incheie podiumul clasamentului provizoriu, cu 14 parcuri indexate si 100 de sustinatori. Cristi „Chinezu” Birta (Bucuresti) asteapta cu nerabdare cea de-a doua etapa a proiectului, una in care poate parasi ultimul loc al clasamentului daca va gasi in capitala cat mai multe centre de reciclare, parcari de biciclete sau panouri solare.

A doua saptamana a campaniei Renault Expeditia Verde (20 – 26 iunie) presupune identificarea tuturor elementelor eco din orasele Iasi, Brasov, Timisoara si Bucuresti. Sustinatorii celor 4 bloggeri pot influenta clasamentul final al campaniei accesand site-ului www.expeditia-verde.ro si oferind indicii utile concurentului preferat. Cei patru bloggeri vor oferi premii eco la finalul fiecarei etape celor mai activi fani.

In perioada 27 iunie – 3 iulie, participantii la Expeditia Verde se vor alatura partenerilor campaniei Let’s Do It, Romania! Incercand sa atraga cat mai multi sustinatori, bloggerii se vor implica efectiv in cartarea zonelor din preajma celor patru orase.

In timpul ultimei probe, care se va desfasura in perioada 4 – 10 iulie, cei patru bloggeri vor porni in cea mai mare expeditie eco a anului. La bordul automobilelor Renault Clio, Marius Sescu, Ovidiu Eftimie, Andrei Crivat si Cristi “Chinezu” Birta vor porni intr-un eco-tur al Romaniei, oprindu-se in orasele concurente pentru a face fata unor noi provocari dezvaluite prin intermediul unui “eco quest”. La final, castigatorul competitiei Expeditia Verde va fi desemnat cel care a acumulat cele mai multe puncte de-a lungul celor patru etape si va castiga o excursie in Franta, pentru a vizita uzina Meubeuge, unde se produce unul dintre modelele electrice Renault.

Sustinatorii isi pot ajuta favoritii de-a lungul intregii campanii accesand www.expeditia-verde.ro sau www.facebook.com/expeditia.verde.

***
Despre platforma Renault Eco 2
In anul 2007, Renault a lansat semnatura Renault Eco2. Astfel, a fost anuntat public angajamentul sau pentru dezvoltarea si comercializarea de vehicule ecologice si economice. Un vehicul Renault este Eco2 daca indeplineste trei criterii simultane: emisiile de CO2 sunt sub 120g/km, este fabricat intr-o uzina certificata ISO 14001 si este valorificabil in proportie de pana la 95% la finalul vietii acestuia si cel putin 5% din masa plastica totala a vehiculului se compune din materiale plastice reciclate. Un model Renault Eco2 poate contine intre 5 si 37 kg de plastic provenit din reciclare.
Pentru mai multe informatii, va rugam contactati:
Dora Pasare, Brand & Communication Manager Renault
tel: 0741.236.757;  dora.pasare@renault.com

Monica-Daniela Minca, PR Officer Renault
tel: 0745 349 668; monica-daniela.minca@renault.com
Site-uri Internet : www.media.renault.com; www.renault.ro