Cei mici au fost invitati sa creeze personaje pentru Campania Jucariilor de Plus pentru Educatie de anul acesta. Copii din toata lumea au desenat personaje fantastice, iar juriul a ales 10 castigatori cu varste cuprinse intre 4 si 10 ani. Tarile din care au fost alese desenele castigatoare sunt: Norvegia, Belgia, Insulele Canare, Malaezia, Marea Britanie, Croatia, Cipru, Olanda, Romania si Taiwan.
 
Desenele sunt amuzante, creative si reflecta imaginatia bogata a copiilor. Printre cele 10 creatii se afla un tigru-omida, un sconcs cu numele de Stinky, dinozauri fiorosi, o pata albastra cu un singur ochi si multe altele. Desenul castigator din Romania este liliacul vesel imaginat de Albert, 7 ani.
 
„Am ales 10 creatii castigatoare dintre mii de desene realizate cu bucurie de catre copii. Desenele finale sunt figuri fantastice, unice, care demonstreaza ca orice este posibil in imaginatia copiilor. Jucariile de plus vor fi produse amuzante, simpatice si surprinzatoare, pline de personalitate. Noi am ajuns sa indragim aceste personaje si sunt sigura ca ele vor fi foarte populare si printre clienti”, a declarat Maria Thörn, Range Manager la Children’s IKEA.
 
Competitia de desen s-a desfasurat in magazinul IKEA din Bucuresti, special pentru membrii IKEA FAMILY, intre 10 si 23 noiembrie 2014. Creatiile copiilor au fost afisate pe site-ul IKEA Romania, unde vizitatorii au votat cele mai apreciate 50 de desene. Dintre acestea, un juriu format din reprezentanti IKEA Romania a selectat 20 de desene pentru a le trimite in Suedia. In final, echipa globala a ales cele 10 personaje care vor deveni jucarii de plus.  
 
„Credem ca stim de ce micul liliac arata asa de surprins: este singurul din lume care poate zbura cu aripile orientate invers!” explica Maria Thörn elementul de originalitate al desenului din Romania.
 
„Primim foarte des propuneri de colaborare de la clienti pasionati de brandul IKEA, care au o idee de produs ce poate face mai buna viata de zi cu zi a oamenilor. Faptul ca un baietel de 7 ani din Romania a facut un desen in baza caruia se va crea o jucarie IKEA este o veste extraordinara! Mai mult, ne bucura foarte mult contributia pe care o va avea liliacul creat de Albert la Campania Jucariilor de Plus, editia 2015: 1 euro din pretul fiecarei jucarii va fi folosit pentru proiecte umanitare dedicate copiilor din toata lumea. Este o misiune frumoasa, iar atat noi, echipa magazinului IKEA, cat si familia micului artist, suntem foarte mandri!”, declara Raluca Buzea, PR Responsible, IKEA Romania. 
 
Desenele se vor transforma intr-o colectie de jucarii de plus in editie limitata, care va fi lansata in magazinele IKEA din toata lumea in cadrul Campaniei Jucariilor de Plus pentru Educatie din Noiembrie 2015. 
 
Pentru fiecare jucarie de plus cumparata in perioada noiembrie 2015 – ianuarie 2016, IKEA Foundation va dona 1 euro pentru educatia copiilor catre UNICEF si Salvati Copiii. Donatia va fi folosita pentru a sprijini scolile din Asia, Africa si Europa de Est sa devina mai sigure si mai bine echipate, cu profesori instruiti pentru toti copiii, fete sau baieti, inclusiv copiii din minoritati etnice si copiii cu nevoi speciale.
 
Pentru mai multe informatii, va rugam contactati: 
 
IKEA Romania, Raluca Buzea, PR Responsible, +40749.275.437, raluca.buzea@IKEA.com 
MSLGROUP The Practice, Camelia Eremia, Client Service Director, 0725 208 624, camelia@thepractice.ro 
 
 
Despre Compania IKEA
 
IKEA este o companie de retail mobilier si decoratiuni, de origine suedeza, fondata in 1943 de Ingvar Kamprad. Marca IKEA a fost inregistrata in 1943, in Suedia. Majusculele din denumirea IKEA provin din initialele numelui fondatorului: Ingvar Kamprad, numelui fermei unde a crescut: Elmtaryd, si numelui satului in care se gasea ferma: Agunnaryd. Compania IKEA detine peste 318 magazine in 28 de piete si operatiuni in 43 de tari, dintre care peste 40 de magazine sunt francize detinute de alte companii decat IKEA Group. 
Magazinul IKEA din Romania a fost al 253-lea deschis in a 35-a tara, pe 21 martie 2007. Pana in luna martie 2010 a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din IKEA Group. Detalii pe www.IKEA.ro. 
Viziunea IKEA 
Sa cream o viata de zi cu zi mai buna pentru cat mai multi oameni. 
Misiunea IKEA 
Sa oferim o gama larga de produse de mobilier, accesorii si decoratiuni pentru casa - functionale si cu un design de calitate, la preturi atat de scazute incat cei mai multi oameni sa si le poata permite.